Saturday, May 11, 2013

P30world : دانلود EarMaster Pro 6.0.0.630 - نرم افزار آموزش موسیقی از طریق شنیدار +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود EarMaster Pro 6.0.0.630 - نرم افزار آموزش موسیقی از طریق شنیدار +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود EarMaster Pro 6.0.0.630 - نرم افزار آموزش موسیقی از طریق شنیدار

Posted: 11 May 2013 01:40 AM PDT

دانلود EarMaster Pro

EarMaster pro نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه آموزش موسیقی به صورت شنوایی می باشد. به کمک این نرم افزار می توان نت های موسیقی را با انجام عمل تکرار در ذهن جای داد. استفاده این نرم افزار در زمینه موسیقی و صدا شناسی می باشد و به وسیله این برنامه می توان هنرجویان موسیقی را در زمان کمتر با انواع صداها ، نت های موسیقی و حالت صدای آن ها آشنا نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به درس های آماده موجود در نرم افزار اشاره نمود. این نرم افزار به صورت پیش فرض دارای 651 درس آموزشی در زمینه یادگیری موسیقی می باشد و قابلیت استفاده این نرم افزار به صورت شبکه و مدیریت بر داشن آموزان و بررسی آن ها نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. چندکاربره بودن نرم افزار با پروفایل های اختصاصی برای هر کاربر و امکانات شبکه ای موجود در برنامه از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت EarMaster می باشد.
 

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way

مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way راه صحیح یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در قالب 24 دی وی دی و بصورت کامل ارایه شده است. تمرکز اصلی این مجموعه روی مکالمات روزمره زبان انگلیسی است و در قالب فیلم های ویدویی آموزشی و سرگرمی آموزش داده خواهد شد. هر درس از دو بخش 1- مکالمه های کوتاه و 2- آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان تشکلیل شده است که به موضوع خاصی اختصاص داده می شود. هر قسمت از مجموعه English way در حدود 30 دقیقه بوده که دارای زیرنویس انگلیسی نیز می باشند. همچنین علاوه بر فایلهای ویدویی، فایل های صوتی در فرمت MP3 نیز به صورت درس به درس ارائه شده است که می توانید با مرور آنها تسلط بیشتری بر آموخته های خود داشته باشد. همچنین هر درس به همراه یک فایل PDF ارایه شده که شامل  متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن ها میباشد. لهجه مکالمات این مجموعه American است.
به کمک این مجموعه و یک برنامه منظم برای یادگیری میتوانید در عرض 24 هفته زبان انگلیسی را به خوبی یادبگیرد.

مشخصات مجموعه آموزشی English Way :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش های ویدیویی در 24 قسمت قابل بخش در دستگاه های پخش ویدیو خانگی و کامپیوتر.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif زمان هر قسمت 30 دقیقه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه زیر نویس انگلیسی .
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه فایل صوتی در فرمت MP3 برای هر کدام از قست ها.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه فایل PDF شامل متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن ها برای هر کدام از قست ها.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تلفظ آمریکایی.

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 38500 تومان
پکیج 24 دی وی دی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود ActiveState Komodo IDE 8.0.2.78971 - نرم افزار برنامه نویسی تحت وب

Posted: 11 May 2013 01:30 AM PDT

دانلود نرم افزار Komodo IDE

Komodo IDE اولین فضای کاری یکپارچه برای برنامه نویسی نرم افزارهای داینامیک تحت وب می باشد. امکانات قدرتمندی برای زبان های client-side Ajax مانند CSS ، HTML ، Javascript و XML در این نرم افزار قرار دارد که با پشتیبانی حرفه ای از زبان های داینامیک مانند Perl ،PHP ، Phtyon، Ruby و Tcl ترکیب شده اند. این ویژگی به برنامه نویسان این امکان را می دهد که به سادگی و سرعت بالا بتوانند نرم افزارهای تحت وب را طراحی کنند. امکانات حرفه ای آن شامل ویرایش گر و اشکال زدایی قدرتمند، به علاوه امکانات هوشمند برای عبارات ، تیم های برنامه نویسی ، دستکاری و توسعه پذیری بی مانند ، در این نرم افزار جای گرفته اند. نتیجه تمامی امکانات فوق ، یک محیط قدرتمند کد نویسی برای framework stack هایی مانند Ruby & Rails و CakePHP و Client Library هایی مانند Yahoo! UI Library و Dojo می باشد.
آیا شما یک برنامه نویس وب هستید؟ آیا در زبان های Perl, Python, PHP, Ruby یا Javascript مهارت دارید؟ آیا کاربر ویندوز، مکینتاش و یا لینوکس هستید؟ فرقی نمی کند انتخاب شما کدام باشد.پاسخ شما محیط برنامه نویسی ActiveState's Komodo می باشد که از چندین پلتفروم و محیط زبان برنامه نویسی برای ساخت نرم افزارهای تحت وب پشتیبانی می کند.


برخی از امکانات نرم افزار ActiveState Komodo IDE :
- تکنولوژی های سمت مرورگر شامل : CSS ، HTML، Javascript و Tcl.
- زبان های سمت سرور : Perl, PHP, Python, Ruby, Tcl.
- زبان های قالب وب شامل : RHTML, Template-Toolkit, HTML-Smarty, Django.
- کامل کردن خودکار کدها : نوشتن سریع تر کد ها و کوتاه کردن دوره های یادگیری از طریق کامل کردن کد ها که به شما در روند کارتان کمک خواهد کرد. این امکان در مورد زبان های CSS, HTML, JavaScript, Perl, PHP, Python, Ruby, Tcl, XML, XSLT وجود دارد.
- تکمیل XML/HTML بر پایه شکل.
- پشتیبانی از فایل های چندین زبانه مانند کامل کردن کدهای CSS و Javascript در HTML.
- پشتیبانی از Framework برای Rails و Zend.
- پشتیبانی از اضافه کردن کتابخانه های third-party.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Ontrack EasyRecovery Enterprise v10.1.0.1 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

Posted: 11 May 2013 01:13 AM PDT

دانلود EasyRecovery Pro

شرکت Kroll Ontrack نرم افزاری قدرتمند به نام EasyRecovery برای بازیابی فایل های حذف شده ، از بین رفته و یا صدمه دیده را طراحی کرده است که کاربران خانگی و شرکت های تجاری می توانند از آن به خوبی بهره ببرند.
نرم افزار بازیابی اطلاعات زمانی کارآیی دارد که عملکردهای کامپیوتر شما سالم باشد و تنها مشکل گم شدن یا حذف شدن اطلاعات گریبان گیر شما شده باشد.
اگر صداهای عجیب و غریبی از هارد درایو شما شنیده می شود، نشان از صدمه های فیزیکی و مشکلات مکانیکی مختلف پیش روی آن می باشد، پیشنهاد می کنیم برای از بین رفتن هر نوع خطر، EasyRecovery را روی سیستم خود نصب کنید تا در صورت پاک شدن اطلاعات به خوبی آنها را بازیابی کنید.


Ontrack EasyRecovery Enterprise نرم افزاری کامل برای بازیابی اطلاعات به همراه گزینه های حرفه ای و امکانات تشخیصی مختلف می باشد :
- پشتیبانی از شبکه برای بک آپ گرفتن از از راه دور سیستم ها.
- بازیابی اطلاعات از تمامی پارتیشن ها با پسوند های FAT 12, FAT16, FAT32و NTFS.
- قابلیت های عمومی برای بازیابی و تعمیر فایل ها در موارد مشکلات هارد دیسک.
- سازگار با سیستم عامل های مکینتاش و ویندوز.
- پشتیبانی از 14 زبان رسمی دنیا.
- پشتیبانی از هاردهای - SATA/IDE/SCSI.
- بازیابی فایل ها برای سیستم عامل و انواع رسانه ها.
- تعمیر فایل های Zip.
- برای ویندوز : بخش بازیابی حرفه ای و ماژول های اضافی دیگر این نرم افزار می توانند تمامی دایرکتوری ها و انواع فرمت فایل ها را به خوبی مکان یابی و پیدا کنند.
- تعمیر فایل های Microsft Outlook و فایل های Microsft Office شامل : Outlook (PST, OST), Outlook Express (DBX), Word (DOC), Excel (XLS), Access Database (MDB), PowerPoint (PPT) و بازیابی فایل های Zip.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود MailWasher Pro 7.1.0 - نرم افزار پاکسازی ایمیل های ناخواسته

Posted: 11 May 2013 01:09 AM PDT

دانلود MailWasher Pro

MailWasher Pro نرم افزاریست که کاربران از طریق آن می توانند پیام هایی که توسط ایمیل های مختلف و ناشناس برای آنها آمده است را قبل از دانلود در کامپیوتر، مشاهده و در صورت تمایل موارد ناخواسته را حذف کنند. با استفاده از MailWasher Pro می توانید نامه های بلااستفاده را پاک و یا در مورد پیام هایی که گیرنده آن مشخص نیست، دوباره به فرستنده اش برگردانید.
از بهترین امکانات این نرم افزار می توان به امنیت در برابر ویروس ها ، دسترسی به POP3, IMAP4, SMTP, WebMail و WAP با استفاده از SSL ، فیلتر کردن ضمیمه ها/ محتوای ایمیل ها و MAPS و پایگاه داده های ضد اسپم که توسط کاربر تعیین شده است ، اشاره کرد.
MailWasher به صورت چند دامنه (multiple domains) نیز کار می کند و شما می توانید یک پاسخ گوی خودکار از طریق پیام کوتاه (اس ام اس) را برای افرادی که برایتان پیام فرستاده اند ، بسازید و یا پوشه های عمومی و به اشتراک گذاشته تهیه کنید، از پایگاه داده ها نسخه پشتیبان تهیه کنید و بسیاری از امکانات دیگر که در ذیل آنها را ذکر کرده ایم.

امکانات اصلی نرم افزار MailWasher Pro :
- آنالیز تمامی عکس ها به محض دریافت و هشدار در مواقع مشکوک.
- مدیریت و دسته بندی ساده.
- سازگار با نرم افزارهای پردازش ایمیل موجود مانند The Bat, Outlook, Outlook Express, Eudora, Netscape, Incredimail و ...
- عملکرد پاسخ سریع با رابط کاربری زیبا.
- بازیابی ایمیل های از بین رفته.
- تعداد بی نهایت ایمیل در جعبه ایمیل ها و پشتیبانی از POP3, AOL, Hotmail , MSN , IMAP.
- بارگذاری سریعتر هدرها و افزایش سرعت تا 25 ایمیل در ثانیه.
- راهنمای بسیار مفید.
- ایستگاه پردازش خوکار ایمیل ها بعد از بررسی ایمیل ها.
- پشتیبانی از اجرای فایل صوتی برای اخطار در مورد ایمیل جدید.
- بررسی دوره ای ایمیل ها .
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment