Tuesday, May 7, 2013

P30world : دانلود Age of Empires II HD - دانلود بازی عصر امپراطوری ها +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Age of Empires II HD - دانلود بازی عصر امپراطوری ها +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Age of Empires II HD - دانلود بازی عصر امپراطوری ها

Posted: 07 May 2013 01:02 AM PDT

دانلود Age of Empires II HD

شرکت قدرتمند مایکروسافت برای بار دیگر اقدام به ارائه نسخه دیگری از بازی محبوب و بی نظیر Age of Empires کرده است. بازی Age of Empires از سری بازی های استراتژیک کمپانی ماکروسافت است. این محصول که جدیدترین نسخه از این بازی به شمار می آید نسخه کاملا HD این بازی است با نام Age of Empires II HD .

در این بازی 13 نژاد مختلف از جمله بریتانیا ، توتن ها ، چینی ها و ژاپنی ها و ... طراحی شده است.هر نژاد در این بازی رفتارها و موقعیت های استراتژیک مخصوص به خود را دارند .کاربران با توجه به سبک بازی خودشان و استراتژی های مختلف یک نژاد را انتخاب و بازی را آغاز میکنند.

نحوه پیشرفت در این بازی به این صورت است که هر فرد باید به آرامی و از ابتدا بنیان گذار حکومت خود باشد.حکومتی که با جمع آوری و استفاده از منابع موجود در سرزمین خود به شکلی قدرتمند پایه گذاری میشود.هر حکومت دارای ارتشی مستقل است که در کنار دیوارهای مستحکم هر شهر از امنیت شهرهای دفاع خواهند کرد.


ویژگی های Age of Empires II HD :
- ۱۳ نژاد مختلف و امکان بازی با نژاد دلخواه
-  گرافیک بالای بازی در قالب HD
-  امکان طراحی نقشه دلخواه یا انتخواب نقشه های پیش فرض
-  توانایی اجرای بازی در حالت مولتی پلیر
-  قابلیت ارتقای سطح سلاح ها و سایر ابزار جنگی
-  قابل اجرا بودن بازی بر روی اکثر نسخه های ویندوز
-  و ...

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way

مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Way راه صحیح یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته است که در قالب 24 دی وی دی و بصورت کامل ارایه شده است. تمرکز اصلی این مجموعه روی مکالمات روزمره زبان انگلیسی است و در قالب فیلم های ویدویی آموزشی و سرگرمی آموزش داده خواهد شد. هر درس از دو بخش 1- مکالمه های کوتاه و 2- آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان تشکلیل شده است که به موضوع خاصی اختصاص داده می شود. هر قسمت از مجموعه English way در حدود 30 دقیقه بوده که دارای زیرنویس انگلیسی نیز می باشند. همچنین علاوه بر فایلهای ویدویی، فایل های صوتی در فرمت MP3 نیز به صورت درس به درس ارائه شده است که می توانید با مرور آنها تسلط بیشتری بر آموخته های خود داشته باشد. همچنین هر درس به همراه یک فایل PDF ارایه شده که شامل  متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن ها میباشد. لهجه مکالمات این مجموعه American است.
به کمک این مجموعه و یک برنامه منظم برای یادگیری میتوانید در عرض 24 هفته زبان انگلیسی را به خوبی یادبگیرد.

مشخصات مجموعه آموزشی English Way :
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش های ویدیویی در 24 قسمت قابل بخش در دستگاه های پخش ویدیو خانگی و کامپیوتر.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif زمان هر قسمت 30 دقیقه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه زیر نویس انگلیسی .
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه فایل صوتی در فرمت MP3 برای هر کدام از قست ها.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif به همراه فایل PDF شامل متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ آن ها برای هر کدام از قست ها.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif تلفظ آمریکایی.

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 38500 تومان
پکیج 24 دی وی دی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Avast! Internet Security v 8.0.1487 - نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی آواست

Posted: 07 May 2013 12:58 AM PDT

دانلود Avast Internet Security

avast! Internet Security مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار ، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی های جدید Avast! SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را در سال 2012 برای کاربران فراهم کرده است.

امکانات نرم افزار avast! Internet Security :
- امنیت کامل : avast! Internet Security با استفاده از قدرتمندترین و جدید تکنولوژی های محافظتی می تواند بالاترین امنیت را برای سیستم شما فراهم کند.
- بانکداری و خرید الکترونیک با امنیت بالا : تکنولوژی SafeZone یک پنجره مجازی و خصوصی را روی دسکتاپ شما ایجاد می کند که امنیت اطلاعات تراکنش های بانکی و خرید آنلاین شما حفظ شوند.
- مرور اینترنت و شبکه های اجتماعی با خیال راحت : تکنولوژی Sandbox به شما امکان مرور وب و اجرای نرم افزارها را به صورت مجازی می دهد و سپر محافظتی برای اینترنت ، نرم افزارهای پیام رسان و فعالیت های P2P شما می باشد تا شما را از امنیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، چت روی Skype و دیگر نرم افزارهای مشابه و استفاده از سایت های به اشتراک گذاری فایل ها خاطر جمع کند.
- امنیت لحظه ای : تکنولوژی Hybrid Cloud به صورت دائمی ، پایگاه داده های ویروس شما را آپدیت می کند تا avast! Internet Security بتواند تمامی انواع ویروس های جدید که توسط این شرکت شناخته می شوند را از بین ببرد.
- بررسی فایل ها قبل از کلیک : قابلیت FileRep که بر پایه سیستم ابر(Cloud) ساخته شده می تواند قبل از اجرای فایل ها ، امنیت آنها را بررسی و به شما هشدار دهد.
- محافظت از هویت شما : دیوار آتشین قدرتمند این نرم افزار جلوی هکرها و دیگر تلاش هایی که برای ورود به سیستم شما می شود را می گیرد تا از سرقت اطلاعات شما جلوگیری کند. حملات فیشینگ بوسیله آنتی اسپم داخی avast! Internet Security متوقف می شوند.
 
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود HiDownload Platinum 8.1 - نرم افزار مدیریت دانلود ( دانلود منیجر )

Posted: 07 May 2013 12:54 AM PDT

دانلود HiDownload Platinum

HiDownload نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند و در عین حال ساده ای است که مدیریت دانلود های شما را بر عهده خواهد گرفت . این نرم افزار به شما اجازه میدهد یک فایل و یا حتی لیستی از فایل ها را با بالاترین سرعت دانلود کنید. از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و ذخیره سازی فايل هاي صوتي و ویدیویی صفحات وب كه به صورت آنلاین و زنده پخش مي شوند اشاره کرد. دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع شدن از دیگر ویژگی های این نرم افزار در بخش دانلود فایلهای آنلاین است.

ویژگی های نرم افزار HiDownload Platinum :
- قابلیت تقسیم کردن فایل به چندین بخش و دانلود آنها در همان زمان جهت صرفه جویی در وقت.
- پشتيباني از پروتكل هاي HTTP ، FTP ، MMS / MMST / MMSU ، RTSP ، PNM.
- پشتیبانی از سایت های اشتراک فایل و آپلود rapidshare, megauplad, hotfile, fileserve و...
- قابليت ضبط ويديو ها و صداهاي آنلاين.
- نمایش محتویات فایل های zip قبل از دانلود.
- دانلود و استخراج فایل های خاص از آرشیو zip.
- پشتیبانی از متا فايل هاي ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls,...
- امکان Resume و شروع مجدد دانلود پس از توقف به هر دلیلی.
- بررسی فایل ها به منظور جلوگیری از دریافت فایل های مخرب و ویروس.
- سازگاری کامل با انواع مرورگر ها و نظارت بر آنها.
- حجم کم و سرعت بالای نرم افزار.
- پشتیبانی از کوکی ها.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود FileRestorePlus 3.0.4 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

Posted: 07 May 2013 12:47 AM PDT

دانلود FileRestorePlus

نرم افزار FileRestorePlus که قبلا با نام Undelete Plus عرضه میشد، نرم افزاری سریع و موثر در بازیابی فایل های حذف شده از Recycle Bin و فایل های حذف شده از ویندوز توسط فرمان Shift+Delete می باشد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده، قدرتمند و کاربردی طراحی شده است. این نرم افزار به سرعت درایوهای انتخاب شده شما را اسکن کرده و لیستی از فایل هایی که قابل بازیابی می باشند را نمایش داده و در این حین وضعیت هر کدام را برای بازیابی آماده می کنند.
FileRestorePlus به صورت خودکار لیستی از فایل ها بر اساس فرمت و پوشه فایل ایجاد کرده تا شما در پیدا کردن فایلی خاص دچار مشکل نشوید. همچنین می توانید فیلتری را برای پیدا کردن فایلی خاص تعریف کنید. پشتیبانی از تمامی سیستم های پرونده ویندوز برای هارد و درایوهای فلاپی شامل FAT12/16/32, NTFS/NTFS5 و بازیابی عکس ها از CompactFlash, SmartMedia, MultiMedia و دیگر کارت های حافظه را می توان از امکانات مفید این نرم افزار دانست.


امکانات نرم افزار FileRestorePlus :
- بازیابی ایمیل ها ، اسناد، عکس ها، ویدئوها و MP3 های حذف شده.
- بازیابی سریع و ساده فایل ها حتی بعد از خالی کردن Recycle Bin.
- بازیابی فایل های حذف شده بعد از پارتیشن بندی ناموفق هارد درایو.
- بازیابی فایل ها حتی بعد از فرمت تصادفی هارد درایو یا نصب مجدد ویندوز.
- بازیابی فایل های حذف شده از هارد درایوها، دوربین های دیجیتال، درایوهای USB، کارت های SD و MicroSD و دیگر انواع حافظه های قابل حمل.
- تکنولوژی حرفه ای برای بهترین بازیابی.
- موتور اسکن سریع و قدرتمند برای اسکن هارد درایو تنها در چند دقیقه.
- پشتیبانی از سیستم های پرونده FAT16, FAT32, NTFS.
پشتیبانی از انواع هارد درایوهای مدرن.
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment