Sunday, February 17, 2013

P30world : دانلود SecurityCam 1.4.0.2 - نرم افزار دوربین مدار بسته +1 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود SecurityCam 1.4.0.2 - نرم افزار دوربین مدار بسته +1 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود SecurityCam 1.4.0.2 - نرم افزار دوربین مدار بسته

Posted: 17 Feb 2013 01:17 AM PST

دانلود SecurityCam

 اگر شما برای خانه یا محل کار خود نیازمند مراقبت بیشتری هستید اما نمی توانید از سیستم های حرفه ای برای اینکار استفاده کنید ، SecurityCam بهترین انتخاب شما می باشد تا بتوانید یک سیستم دوربین مخفی ( مدار بسته ) را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهید . SecurityCam نرم افزاری قدرتمندی برای تشخیص حرکت می باشد که به کاربران امکان نظارت مکانی را از راه دور میدهد. این نرم افزار در بخش System Tray قرار می گیرد و منتظر هر گونه حرکت در مقابل دوربین می شود. وقتی حرکتی تشخیص داده شد SecurityCam شروع به فیلم برداری کرده یا براساس تنظیمات شما اقدام به تهیه عکس می کند. همچنین شما می توانید طبق میل خودتان عملکردهای دیگری مانند اجرای زنگ هشدار در حین تشخیص حرکت را به آن اضافه نمایید. بدین ترتیب می توانید کامپیوتر خود را به یک سیستم ویدئویی امنیتی تبدیل کنید. شما با نصب SecurityCam می توانید از حریم شخصی خود به خوبی محافظت کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده بوده و شما به هیچ گونه ابزار حرفه ای نیاز نخواهید داشت. بعد از اینکه دوربین را روی سیستم خود نصب کردید با اجرای نرم افزار می توانید کار را آغاز کنید. SecurityCam بسیار دقیق عمل کرده و در لحظه مناسب عکس مورد نظر را تهیه می کند. بخش Special Viewer ابزاری است که شما می توانید تمام تصاویر ضبط شده و عکس های گرفته شده را فریم به فریم مشاهده کنید. قابلیت اطلاع رسانی از هر نوع حرکت از طریق ایمیل و پیام متنی از ویژگی های مهم آن می باشد تا شما بتوانید از راه دور نیز از وضعیت امنیت حریم شخصی خود مطلع شوید. منوی تنظیمات نرم افزار کاملاً مخفی طراحی شده تا کسی نتواند به سادگی آنها را تغییر دهید.
 

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13) مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13)
گردوی سیزدهم یکی از پرتغییرترین مجوعه‌های گردو نسبت به نسخه‌های پیشین آن است. بسیاری از نرم‌افزارهای موجود در آن برای اولین بار در بین مجموعه‌های نرم‌افزاری در درون این مجموعه قرار داده شده است. نسخه نهایی و فعال شده برنامه‌هایی همانند آفیس ۲۰۱۳، ویندوز ۸ و ویندوز سرور ۲۰۱۲ ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Remote Computer Manager 5.0.1 Enterprise Edition - نرم افزار مدیریت از راه دور کامپیوترهای شبکه

Posted: 17 Feb 2013 01:11 AM PST

دانلود Remote Computer Manager

Remote Computer Manager یکی از ابزارهای شبکه برای مدیریت کامپیوترها از راه دور می باشد. این نرم افزار به مدیران این اجازه را می دهد که از راه دور ، برای خاموش کردن ، اجرا ، اداره کردن و راه اندازی برنامه ها و فرآیندها ، استفاده از پروتکل شبکه IPv4 ، استفاده از پروتکل شبکه IPv6 ، قفل ایستگاه های کاری ، ورود به سیستم ، خروج از سیستم ، sleep، hibernate، wake up، راه اندازی مجدد ، خاموش کردن ، قفل و باز کردن دستگاههای ورودی ، ترکیب رجیستری ، مدیریت رجیستری ، کپی فایل ، نصب از بسته های MSI و انجام عملیات های دیگر برای کامپیوتر های ویندوز و لینوکس استفاده کنند.
Remote Computer Manager با استفاده از تکنولوژی های intel AMT و AMD DASH به شما امکان روشن ، خاموش و شروع مجدد کامپیوترها از راه دور را نیز می دهد.
همچنین این نرم افزار می تواند لیستی از فرآیند ها و سرویس ها ، دستور netstate از راه دور ، نمایش تصویر از راه دور و سایر جزئیات برای هر کامپیوتر را بدهد.
این نرم افزار می تواند بطور خودکار براساس برنامه ای که شما برای آن تعریف می کنید ، کنترل از راه دور را انجام دهد ، بنابراین شما می توانید بطور کاملاً اتوماتیک کامپیوتر شرکتتان را از راه دور مدیریت کنید.

برخی از ویژگی های Remote Computer Manager که می توان از راه دور انجام داد :
- مدیریت Task Manager.
- مدیریت فرآیند ها.
- مدیریت سرویس ها.
- مدیریت رجیستری.
- محدود کردن فرآیند ها.
- از بین بردن فرآیند های مشکوک.
- اداره کردن فرآیند ها.
- اجرای یک فایل.
- راه اندازی برنامه ها.
- ایجاد یک فرآیند به عنوان سیستم و یا یک کاربر.
- مدیریت از راه دور دستور netstat.
- مدیریت تصاویر.
- مدیریت کپی فایل ها.
- مدیریت بر روی رجیستری.
- راه اندازی و نصب از بسته های MSI.
- خاموش کردن و شروع مجدد با استفاده از DCOM و WMI برای کامپیوتر های ویندوز.
- خاموش کردن و شروع مجدد با استفاده از SSH برای کامپیوتر های لینوکس.
- روشن کردن ، خاموش کردن و شروع مجدد با استفاده از Intel AMT و AMD DASH.
- سازگار با پروتکل شبکه IPv4 و IPv6.
- مدیریت از راه دور sleep, hibernate , logon , logoff.
- قفل و یا باز کردن قفل برنامه ها و دستگاه های ورودی.
- فرستادن پیام از راه دور.
مدیریت از راه دور مرورگر ها.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment