Saturday, February 16, 2013

P30world : دانلود Blaze Video Magic Ultimate v6.2.0.1 - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم +5 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Blaze Video Magic Ultimate v6.2.0.1 - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم +5 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Blaze Video Magic Ultimate v6.2.0.1 - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

Posted: 16 Feb 2013 12:58 AM PST

دانلود Blaze Video Magic

Video Magic نرم افزاری کامل برای تبدیل فیلم های DVD و ویدئوهای HD به تمامی فرمت های محبوب مانند RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, 3GP, MKV و غیره می باشد. این نرم افزار می تواند تمام ویدئوها را به فرمت قابل اجرا روی دستگاه های قابل حمل مانند iPad, iPhone, iPod و گوشی های اندروید تبدیل کند. در کنار این امکانات و قدرت بالای تبدیل ، شما می توانید از آن برای ویرایش ویدئو ، ساخت Ringtone برای آیفون ، دانلود ویدئوهای یاهو و یوتیوب ، ساخت اسلایدشو از عکس و... استفاده کنید. تبدیل تمامی فرمت های ویدئویی ، ساخت فرمت قابل اجرا روی دستگاه های قابل حمل ، ویرایش ویدئو ، دستکاری تنظیمات صوت و تصویر ، دانلود ویدئو ، ساخت اسلایدشو از عکس ها و... از امکانات اصلی Video Magic می باشد.

سایر امکانات نرم افزار Blaze Video Magic Ultimate v6.2.0.1 :
- تبدیل فرمت DVD برای اجرا روی دستگاه های iPad, iPhone, iPod, PSP, 3GP, BlackBerry, Archos و اجرا روی انواع گوشی ها مانند Nokia ، HTC و...
- ساخت اسلایدشو تصاویر برای به اشتراک گذاری عکس های محبوب با دوستان.
- ترکیب ، ساخت کلیپ و برش فایل های ویدئویی.
- اضافه کردن زیرنویس و واترمارک روی فایل های ویدئویی.
- دانلود ویدئو از یوتیوب ، یاهو و فیس بوک با سرعت بالا.
- پشتیبانی از ویندوزهای 7/Vista/XP.

فرمت های تصویری خروجی :
- فرمت های RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, MPE, M1V, MPV2, MP4, DAT, 3GP, MOV, VOB, FLV, MKV, TS,3GP2.
- فرمت های HD  قابل پخش : AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV.
- استخراج صوت از ویدئو و تبدیل آن به فرمت های MP3, MP2, AAC, AC3, M4A

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13) مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13)
گردوی سیزدهم یکی از پرتغییرترین مجوعه‌های گردو نسبت به نسخه‌های پیشین آن است. بسیاری از نرم‌افزارهای موجود در آن برای اولین بار در بین مجموعه‌های نرم‌افزاری در درون این مجموعه قرار داده شده است. نسخه نهایی و فعال شده برنامه‌هایی همانند آفیس ۲۰۱۳، ویندوز ۸ و ویندوز سرور ۲۰۱۲ ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود EverNote 4.6.2.7927 - نرم افزار نکته برداری و یادداشت مطالب

Posted: 16 Feb 2013 12:50 AM PST

دانلود EverNote

Evernote نرم افزاریست ویژه برای افرادی که میخواهند مطالب مهم را در هر زمان یادداشت و حفظ نمایند.به کمک این نرم افزار شما قادرید تا به سادگی یادداشت های خود را وارد نموده، سازماندهی ، جستجو و بازیابی کنید.بررسی مطالب چکیده مانند گزیده ای از صفحات وب، اسناد و ایمیل، کلمه عبور، پیام های تلفن و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
یک ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار را از نمونه های مشابه برتر کرده و آن هم امکان وارد نمودن متن و یا نوشتن توضیح برای یک عکس خاص و سپس جستجوی عکس بر اساس متن نوشته شده است.
نرم افزار Evernote شما کاربران را به این توانایی میرساند تا بتوانید متن یادداشت شده را در فرمت های مختلفی ذخیره و مجموعه ای بی پایان از کاغذهای مجازی برای خود داشته باشید.
به طور مثال شما به کمک Evernote میتوانید عکس های مربوط به یک موضوع را در کنار اطلاعاتی که مد نظرتان هست قرار داده و ذخیره نمایید تا برای بیان مطالب با موضوعات مختلف دارای یک آرشیو کامل باشید.

برخی از توانایی های نرم افزار Evernote :
- پشتیبانی از drag & drop
نوشتن متن و پیوند دادن عکس ، جدول و ... به متن مورد نظر
- پشتیبانی از انواع فرمت ها از نوع متنی، صفحات وب، ایمیل، یادداشت های دست نویس، تصاویر، قسمتی از یک سند، و گزارش های ویژه دیجیتالی
- دارای روش های مختلف برای جستجو در بین یادداشت ها
- توانایی دسته بندی کردن نوشته ها

ادامه مطلب / دانلود


دانلود ArcSoft Portrait+ 2.0.0.221 - نرم افزار روتوش اتوماتیک عکس

Posted: 16 Feb 2013 12:45 AM PST

دانلود Avast Internet Security

ArcSoft Portrait Plus یکی از نرم افزار های موفق در زمینه روتوش چهره است که این توانایی را دارد تا به راحتی و با سرعت بالا عکس های شما را رتوش و بهینه سازی نماید.روتوش چهره ها با این نرم افزار به صورت حرفه ای انجام میگیرد و کلیدی ترین ویژگی آن را میتوان روتوش خودکار این نرم افزار نامید.به این صورت که کافیست شما محلی که مایلید روتوش شود مشخص نمایید،پس از آن 20 حالت پیش فرض از روتوش های احتمالی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. حالت هایی مانند میک آپ، بهینه سازی، پاکسازی و ... که می تواند به صورت خودکار بر روی عکس انجام شود.این نرم افزار را می توان در آتلیه های عکاسی نیز مورد استفاده قرار داد.


برخی از ویژگی های نرم افزار ArcSoft Portrait Plus :
- تشخیص خودکار 20 چهره به صورت همزمان در یک تصویر
- پشتیبانی از انواع فرمت های مختلف گرافیکی
- سازگار بودن با انواع مختلف ویندوز
- پردازش گروهی عکس ها در زمانی کوتاه
- قابلیت کار بر روی چندین عکس در یک زمان
- پشتیبانی از فرمت های JPG/TIFF
- دقت بالا د ر شناخت ویژگی های صورت مانند بینی، دهان، گوش، چشم و ابرو
-  و...
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Eziriz IntelliLock v1.7.0.0 - نرم افزارقفل نرم افزار و ساخت نسخه آزمایشی با قابلیت فعالسازی

Posted: 16 Feb 2013 12:42 AM PST

دانلود IntelliLock

Eziriz IntelliLock نام نرم افزار ویژه ایست برای ساخت نسخه آزمایشی با قابلیت فعال سازی برنامه ها که که برای برنامه نویسان و مشتاقان این حرفه طراحی شده است.به کمک این نرم افزار کاربران قادرند نسخه ای آزمایشی از محیط برنامه خود طراحی و ارائه دهند تا به وسیله آن و بدون طراحی جداگانه و اتلاف وقت برای نسخه آزمایشی به هدف خود که آشنایی مخاطبین با محیط نرم افزار هاست دست بیابند.تا پیش از این نرم افزار برنامه نویسان برنامه های خود را پس از ساخت در دو نسخه ی آزمایشی (‌ Trial Version ) و کامل ( Full Version ) ارایه میدادند.
این نرم افزار به طراح این امکان را داده تا با قرار دادن محدودیت های مختلف بر روی برنامه به حفظ لایسنس آن بپردازد.این کار میتواند با ساخت فایلهای چند قسمتی که با هیچ گونه فایل اضافی قابل جایگزینی نیستند انجام بپذیرد .
نرم افزار Eziriz IntelliLock از نسخه های مختلف NET Framework پشتیبانی میکند که کمک بسیاری به شما در مراحل مختف کاتان مینماید.امنیت بالا در ساخت لایسنس از ویژگی های مهم نرم افزار Eziriz IntelliLock به شمار میرود.


برخی از ویژگی های نرم افزار Eziriz IntelliLock v1.7.0.0 :
- تهیه نسخه های آزمایشی و فعال کردن آنها با استفاده از لایسنس
- بسیار ایمن و از محدودیت های مختلفی استفاده مینماید
- کنترل کامل لایسنس ها
- قفل کردن فایلهای لایسنس با استفاده از الگوریتم های برتر امنیتی روز دنیا
- تعریف سرور برای تایید لایسنس به صورت آنلاین از طریق شکا کاربران
- قابلیت بهره گیری از نرم افزار در برنامه Visual Studio 2005/2008 به صورت افزونه
- پشتیبانی کامل از سیستم های ۶۴ بیتی
- و ...
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Emsisoft Emergency Kit 3.0.0.3 - نرم افزار آنتی تروجان و ضد جاسوسی

Posted: 16 Feb 2013 12:35 AM PST

دانلود Emsisoft Emergency Kit

Emsisoft Emergency Kit مجموعه ای از ابزارهاست که میتواند کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع بدافزاری را از روی آن پاک سازی کند. رابط گرافیکی نرم افزار نیز همانند عملکرد آن بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار ، کامپیوتر شما را برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزارها، آگهی افزارها ، کرم های اینترنتی، Dialer ها، Keylogger ها و دیگر نرم افزارهای مخرب جستجو کرده و در مرحله بعدی تمامی آنها را حذف می کند. با اجرای آن، Emsisoft Emergency Kit سیستم شما را اسکن می کند و بدافزارهای یافت شده را در بخش قرنطینه قرار می دهد و در پایان آنها را حذف می کند.
Emsisoft Emergency Kit دارای بخشی برای اسکن خط فرمان نیز می باشد که دارای عملکردی مانند خود نرم افزار است اما رابط گرافیکی ندارد. این ابزار برای کاربران حرفه ای ساخته شده. شما می توانید این نرم افزار را بر روی دستگاه های فلش استفاده نموده تا تمامی کامپیوترهایی را که مورد استفاده شما قرار می گیرند را پاکسازی کنید. شایان ذکر است این نرم افزار امکان شناسایی بیش از 4 میلیون بدافزار را دارا می باشد.

امکانات و فواید نرم افزار Emsisoft Emergency Kit :
- جعبه ابزاری حیاتی برای کامپیوترهای آلوده شده توسط بدافزارها.
- تشخیص و حذف نرم افزارهای مخرب و مضر

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Avast! Internet Security 7.0.1474.773 2014 - نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی

Posted: 16 Feb 2013 12:25 AM PST

دانلود Avast Internet Security

avast! Internet Security مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار ، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی های جدید Avast! SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را در سال 2012 برای کاربران فراهم کرده است.


امکانات نرم افزار avast! Internet Security :
- امنیت کامل : avast! Internet Security با استفاده از قدرتمندترین و جدید تکنولوژی های محافظتی می تواند بالاترین امنیت را برای سیستم شما فراهم کند.
- بانکداری و خرید الکترونیک با امنیت بالا : تکنولوژی SafeZone یک پنجره مجازی و خصوصی را روی دسکتاپ شما ایجاد می کند که امنیت اطلاعات تراکنش های بانکی و خرید آنلاین شما حفظ شوند.
- مرور اینترنت و شبکه های اجتماعی با خیال راحت : تکنولوژی Sandbox به شما امکان مرور وب و اجرای نرم افزارها را به صورت مجازی می دهد و سپر محافظتی برای اینترنت ، نرم افزارهای پیام رسان و فعالیت های P2P شما می باشد تا شما را از امنیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، چت روی Skype و دیگر نرم افزارهای مشابه و استفاده از سایت های به اشتراک گذاری فایل ها خاطر جمع کند.
- امنیت لحظه ای : تکنولوژی Hybrid Cloud به صورت دائمی ، پایگاه داده های ویروس شما را آپدیت می کند تا avast! Internet Security بتواند تمامی انواع ویروس های جدید که توسط این شرکت شناخته می شوند را از بین ببرد.
- بررسی فایل ها قبل از کلیک : قابلیت FileRep که بر پایه سیستم ابر(Cloud) ساخته شده می تواند قبل از اجرای فایل ها ، امنیت آنها را بررسی و به شما هشدار دهد.
- محافظت از هویت شما : دیوار آتشین قدرتمند این نرم افزار جلوی هکرها و دیگر تلاش هایی که برای ورود به سیستم شما می شود را می گیرد تا از سرقت اطلاعات شما جلوگیری کند. حملات فیشینگ بوسیله آنتی اسپم داخی avast! Internet Security متوقف می شوند.
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment