Wednesday, February 20, 2013

P30world : دانلود novaPDF Professional Desktop 7.7 Build 388 - نرم افزار ساخت پی دی اف +7 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود novaPDF Professional Desktop 7.7 Build 388 - نرم افزار ساخت پی دی اف +7 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود novaPDF Professional Desktop 7.7 Build 388 - نرم افزار ساخت پی دی اف

Posted: 19 Feb 2013 11:22 PM PST

دانلود novaPDF

novaPDF نرم افزاری برای ساخت PDF مخصوص ویندوز می باشد که به شما امکان ساخت فایل های PDF با کیفیت و با امکان جستجو را می دهد. توسط این نرم افزار تمامی افراد از کاربرهای مبتدی تا کاربرهای حرفه ای می توانند اسناد با کیفیت و حرفه ای در فرمت PDF تهیه کنند. تنها با انتخاب دستور Print به صورت مجازی از طریق هر نرم افزاری فایل PDF ساخته خواهد شد. novaPDF امکانات کاملا حرفه ای مانند ساخت بوکمارک ، لینک ، پرینت PDF های به اشتراک گذاشته شده ، ساخت واترمارک ، فشرده سازی PDF ، گذاشتن رمز روی PDF و غیره را در اختیار شما قرار می دهد.


ویژگی های اصلی نرم افزار novaPDF Professional :
- جامعیت : توسط novaPDF می توانید هر نوع فایل و سند قابل پرینت مانند DOC, XLS, PPT, EML, HTML, TXT و غیره را به فایل PDF تبدیل کنید.
- امنیت : می توانید با قرار دادن رمز عبور روی فایل های PDF روی نمایش ، پرینت ، کپی یا ویرایش آن کنترل کاملی داشته باشید. سطوح امنیتی 40bit و 128bit توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.
- ساخت بوکمارک : شما می توانید یک متن یا لوگو را روی سند PDF قرار دهید. می توانید با ویرایش عکس و تغییر شفافیت ، جهت ، رنگ یا افکت های دیگر آن را روی سند PDF قرار دهید.
- سرور novaPDF : سرور novaPDF می تواند روی یک کامپیوتر در محیط شبکه نصب شود و توسط هر کامپیوتر در آن شبکه استفاده شود.
- ارسال PDF از طریق ایمیل که می تواند به درخواست شما به صورت خودکار انجام شود.
- برای استفاده از این نرم افزار نیازی به نصب هیچ گونه ابزار جانبی ندارید.
- پشتیبانی از لینک : novaPDF می تواند به صورت خودکار لینک های مشهود در یک سند را شناسایی کند و در فایل PDF نهایی قرار دهد.
- قابلیت تنظیم عنوان ، موضوع ، نویسنده و کلمات کلیدی در قسمت اطلاعات فایل PDF.
- پشتیبانی از فونت های Opentype و TrueType.
- پشتیبانی از 20 زبان زنده دنیا.
- کاهش حجم PDF با استفاده از فشره سازی متن و عکس.
 

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13) مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13)
گردوی سیزدهم یکی از پرتغییرترین مجوعه‌های گردو نسبت به نسخه‌های پیشین آن است. بسیاری از نرم‌افزارهای موجود در آن برای اولین بار در بین مجموعه‌های نرم‌افزاری در درون این مجموعه قرار داده شده است. نسخه نهایی و فعال شده برنامه‌هایی همانند آفیس ۲۰۱۳، ویندوز ۸ و ویندوز سرور ۲۰۱۲ ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing
- نسخه نهایی ویندوز 8 - Microsoft Windows8 x86/x64 AIO - به همراه آفیس 2013


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود DivX Plus 9.0.2 Build 1.8.9.301 - نرم افزار پخش فیلم های DivX

Posted: 19 Feb 2013 11:17 PM PST

دانلود DivX Plus

DivX Plus نسل جدید نرم افزار پخش DivX می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های DivX®, AVI, MKV, MOV و MP4 را با نهایت کیفیت اجرا کنید. بعد از نصب این نرم افزار مشاهده این فرمت ها از طریق Windows Media Player نیز ممکن خواهد بود. DivX یک فرمت برای فایل های ویدئویی است که دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. بیش از 100 میلیون دستگاه از فایل های ویدئویی DivX پشتیبانی می کنند و این دستگاه ها هم اکنون توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند. انواع پلیرهای DVD ، کنسول های بازی ، گوشی های موبایل و... از این فرمت کاملا پشتیبانی می کنند. DivX Plus Pro امکان مشاهده این فرمت را در کامپیوتر برای شما فراهم می کند. اجرای فرمت های .divx, .avi .mkv و فرمت های صوتی AAC و MP3 به همراه DFX Audio Enhancer ، ساخت فرمت MKV با نهایت کیفیت و پشتیبانی از رزولوشن 1080p و صدای فراگیر5.1 تنها بخشی از ویژگی های نرم افزار DivX Plus Pro می باشند.


امکانات نرم افزار DivX Plus 9.0.2 Build 1.8.9.301 :
- تبدیل ویدئو شامل تبدیل فرمت فایل های HD به ویدئو DivX.
- ارسال ویدئو DivX روی سایت مخصوص نرم افزار.
- مشاهده ویدئوها حتی ویدئوهای HD از اینترنت.
- رایت ویدئو روی یک دیسک برای اجرا در دستگاه های خانگی.
- کپی یک ویدئو روی درایو USB یا کارت SD.
- تبدیل فرمت ویدئو DivX در یک مرحله.
- خروجی در فرمت های .divx ,.avi, .mkv.
- پروفایل کدگذاری DivX Plus™ HD.
- مشاهده فرمت های ویدئویی DivX, AVI, MKV, MP4 در پلیرهای رایج.
- انتقال ویدئوها به دستگاه های مختلف از طریق نرم افزار.
- اجرای چندین ترک صوتی و زیرنویس.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود AVG PC Tuneup 2013 v12.0.4010.19 - نرم افزاری بهینه سازی کامپیوتر

Posted: 19 Feb 2013 11:10 PM PST

دانلود AVG PC Tuneup

 نرم افزار AVG PC Tuneup یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه های بهینه سازی سیستم می باشد. این نرم افزار شامل بیش از 18 ابزار مختلف برای افزایش کارآیی سیستم می باشد. اسکن کامپیوتر برای تشخیص مشکلاتی که سیستم شما را کند می کنند و حذف رد پای فعالیت های آنلاین شما از مهمترین امکانات این نرم افزار به شمار می روند. تعمییر مشکلاتی که بر کارآیی سیستم شما تاثیر منفی می گذارند با قدرت بسیار بالا توسط AVG PC Tuneup انجام می شود تا به حداکثر سرعت کامپیوتر خود برسید.

قابلیت های نرم افزار AVG PC Tuneup 2013 v12.0.4010.19 :
- بهینه سازی اتصال های اینترنتی بوسیله Internet optimizer . این ابزار به صورت خودکار تنظیمات اتصال اینترنتی شما را بهینه سازی و تعمیر می کند تا به بالاترین سرعت اینترنت خود دست پیدا کنید. این ابزار با تغییر تنظیماتی مانند Max ، MTU و RWIN سرعت اینترنت شما را به صورت محسوسی افزایش می دهد. البته قبل از انتخاب هر نوع تنظیمات می توانید آن را امتحان سپس اقدام به اعمال تغییرات کنید.
- بازیابی فایل هایی که به صورت اتفاقی پاک شده اند توسط File recovery . ابزار بازیابی اطلاعات قدرتمندی در این نرم افزار قرار داده شده است که می تواند فایل های صدمه دیده یا حذف شده را به صورت کامل بازیابی کند.بدین ترتیب می توانید عکس ، سند متنی و دیگر انواع فایل را به راحتی با حالت اول خود برگردانید.
- حذف دائمی و غیر قابل بازگشت تمامی اطلاعات با استفاده از ابزار File shredder و disk wiper
- محافظت از حریم شخصی شما با پاک سازی کامل ردپای تمامی فعالیت های کامپیوتری و آنلاین شما و همینطور حذف تمامی اطلاعات شخصی که ذخیره شده اند
- افزایش مقدار فضای خالی هارد دیسک و پایدارتر کردن کل سیستم با استفاده از ابزار Disk and registry cleaner. پاک سازی فایل های دو نسخه ای و رجیستری های معیوب در افزایش سرعت سیستم شما نقش چشمگیری خواهد داشت. همینطور با پاک کردن فایل های حجیم اضافی می توانید سرعت کلی سیستم را افزایش دهید.
- افزایش سرعت دیسک با استفاده از ابزار یکپارچه سازی فایل های چند پاره و تکه تکه شده. این ابزار قدرتمند فایل های سیستم شما را در هارد دیسک منظم کرده بدین ترتیب دسترسی به آنها سریعتر از گذشته امکان پذیر خواهد بود.
- بررسی وضعیت هارد دیسک و بهینه سازی آن توسط Disk doctor و disk explorer
تمامی ابزارهای این مجموعه عبارتند از :
Disk Cleaner/Disk Defrag/Registry Cleaner/Registry Defrag/Disk Doctor/Internet Optimizer/Track Eraser/Disk Wiper/File Shredder/File Recover/Duplicate File Finder/Services Manager/Startup Manager/Uninstall Manage/Tweak Manager/Task Manager/Disk Explorer/System Information
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BurnAware Professional 6.0 DC 2013.02.13 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی

Posted: 19 Feb 2013 11:06 PM PST

دانلود BurnAware Professional

BurnAware نرم افزاری قدرتمند برای رایت سی دی ، دی وی دی و دیسک های بلو - ری برای ویندوز می باشد. شما با استفاده از BurnAware می توانید به سادگی یک سی دی صوتی یا MP3 را بسازید و رایت کنید و همینطور قادر خواهید بود تا دیسک های DVD-Video و دیسک های اطلاعات ، ایمیج های ISO و ایمیج های CUE را نیز تهیه کند. قابلیت پاک کردن یا فرمت دیسک های Rewritable و کپی سی دی یا دی وی دی به صورت ایمیج ISO از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند می باشد. BurnAware یکی برترین نرم افزارهای رایت ، کپی و تهیه نسخه پشتیبان برای ویندوز می باشد. علاوه بر عملکردهای استاندارد رایت دیسک مانند ساخت و رایت سی دی صوتی و دیسک های MP3 ، ویدئو ، اطلاعات و دیسک های ایمیج ، این نرم افزار دارای ابزار قدرتمندی برای کپی برداری از DVD ، استخراج ترک ها از سی دی صوتی و بازیابی فایل های معیوب و ناخوانا می باشد. با رایت عکس ها روی دیسک های مختلف می توانید یک نسخه پشتیبان از عکس های خانوادگی خود تهیه کنید.


ویژگی های نرم افزار BurnAware Professional v5.2 Multilanguage :
- رایت دیسک های اطلاعات ، دیسک های قابل بوت و دیسک های Multisession.
- رایت دیسک های صوتی ، ویدئویی و MP3.
- ساخت و رایت ایمیج های ISO/CUE/BIN.
- کپی دیسک به دیسک و ساخت ایمیج ISO از دیسک.
- اضافه شدن گزینه رایت دیسک "دیتا" و "دیسک سفارشی" به جای "دیتا سی دی" و "دیتا دی وی دی".
- پشتیبانی از فایل های ISO, UDF, Bridge در قسمت دیسک سفارشی.
- گزینه پنهان سازی برای فایل ها و فولدرها.
- جایگزین شدن نسخه Unicode در نصب.
- پاک کردن اطلاعات دیسک های Rewritable.
- استخراج ترک های صوتی از سی دی صوتی.
- استخراج اطلاعات از دیسک های ناخوانا و Multisession.
- حل مشکل در بارگذاری مراحل فایل های ISO.
سازگار با :
- انواع دیسک های سی دی ، دی وی دی و بلو - ری.
- تمامی انواع سخت افزارهای IDE/SCSI/USB/1394/SATA شامل AHCI.
- معتبر سازی فایل های رایت شده.
- ویندوزهای NT/2000/XP/Vista/7 و نسخه های 32bit و 64bit.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Apowersoft Streaming Video Recorder 4.2.6 - نرم افزار دانلود و ضبط فیلم های آنلاین از اینترنت

Posted: 19 Feb 2013 11:01 PM PST

دانلود Streaming Video Recorder

Apowersoft Streaming Video Recorder نرم افزاری جامع برای ضبط ویدئوهای آنلاین و نمایش های اینترنتی می باشد. استفاده از آن بسیار ساده و ابتکاری بوده و به شما امکان ضبط هر نوع ویدئوی در حال پخش از اینترنت را می دهد. ابزار تبدیل فرمت قدرتمند آن برای تبدیل ویدئوها به فرمت های محبوب مانند AVI, MPEG-4, WMV, WMA, MP3, ACC کاربرد دارد. تقریبا تمامی سایت های به اشتراک گذاری آنلاین ویدئو و تمامی انواع فایل های رسانه ای توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود.
Apowersoft Streaming Video Recorder می تواند به صورت خودکار ، پخش هر نوع ویدئو را از روی مدیاپلیر یا مرورگر وب تشخیص داده و سپس آنها را روی کامپیوتر شما ضبط و ذخیره کند تا دیگر نیازی به کپی و ارسال لینک ویدئو نداشته باشید .به جرات می توان گفت این نرم افزار ساده ترین راه برای ضبط ویدئوهای شبکه های اجتماعی، فیلم ها، شوهای تلویزیونی، اخبار و دیگر انواع رسانه ها از اینترنت می باشد.
قابلیت ضبط ویدئو از منابع مختلف و سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدئو مانند Veoh, Joost, YouTube, Yahoo Video, Dailymotion, Metacafe, CBS, PBS, SVTPlay, TV4Play و ... از امکانات مهم این نرم افزار به شمار می رود. شما می توانید به سادگی ویدئو را از پروتوکل هایی مانند HTTPS, FTP, RTSP, RTMP و MMS و با پشتیبانی از انواع فرمت ها مانند flv, swf, mp4, 3gp, asf, mpg, mov, rm, rmvb, wmv, avi, wma, wav, h264 و ... روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.
Apowersoft Streaming Video Recorder با اکثر مرورگرهای محبوب و رایج مانند IE, Firefox, Maxthon, Opera سازگار بوده و هیچ گاه در ضبط ویدئوی آنلاین به مشکلی بر نخواهد خورد. همانطور که گفته شد ابزار تبدیل گر داخلی برای تبدیل فرمت ویدئو در این نرم افزار تعبیه شده است. شما بدین طریق می توانید ویدئوهای ضبط شده خود را در فرمت های دلخواه خود روی کامپیوتر ذخیره کنید. همچنین این نرم افزار توانایی تبدیل فیلم ها به پسوندهایی چون MP4, AVI, WMV, 3GP, VOB, MOV, MPG, MP3و WMA را برای اجرا بر روی دستگاه های iPod, iPhone, PSP Zuneو... دارا می باشد.
در نهایت کیفیت فیلم و ویدئوی ضبط شده درست مانند منبع ویدئو خواهد بود و هیچ گونه کاهش و افت کیفیتی در آن مشاهده نخواهید کرد.

 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود JetBrains IntelliJ IDEA 11.1.3 Ultimate Edition - تولید حرفه ای نرم افزار با زبان های جاوا

Posted: 19 Feb 2013 10:55 PM PST

دانلود IntelliJ IDEA

 JetBrains IntelliJ IDEA يكي از هوشمندترين مترجم ها و محيط هاي توليد نرم افزار (IDE) ويژه زبان جاوا است که از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript و همچنین مدرن ترين فناوري ها و چارچوب هاي مهم مانند Spring و Hibernate پشتیبانی میکند. همچنین پشتیبانی از ساختارهای Rails و GWT با ارائه یک محیط خوب با رابط کاربری آسان به شما در برنامه نویسی کمک میکند. به کمک این نرم افزار و دارا بودن کامپایلرهای متعدد و ابزارهای ویرایشی قدرتمند قادرید برنامه های تحت جاوا را در کمترین زمان کدنویسی کنید.


ویژگی های نرم افزار JetBrains IntelliJ IDEA 12.0.4 Build 123.169 Ultimate Edition :
- کمک های هوشمند در برنامه نویسی.
- پشتیبانی از HTML / XHTML, XML / XSL, CSS, Ruby, و javascript.
- پشتيباني از فناوري هاي گسترده جاوا مانند Java EE تا نسخه 6 Spring 3 ، GWT ، Struts 2 ، Hibernate ، Google App Engine ، OSGi و ...
- دارای محیطی گسترده برای برنامه نویس های تحت HTML ، XML ، CSS ، JavaScript ، PHP و SQL‌.
- پشتيباني از کد های متن باز مانند CVS ، Subversion ، Perforce ، Git ، ClearCase ، Team Foundation Server ، StarTeam و Visual SourceSafe.
- پشتيباني از Application Server‌ هايي مانند Tomcat ، GlassFish ، JBoss ، Weblogic ، WebSphere ، Geronimo ، Resin.
- پوشش بیش از 50 مجموعه refactorings برای حفظ و ارتقا پروژه ها.
- refactoring های پشتیبانی از زبان ها و فن آوری، جاوا، XML، JSP، EJB، جاوا اسکریپت و روبی.
- پشتیبانی از چند کامپایلر جاوا.
- دارای JPDA debugger با رابط کاربری بصری و آسان.
- دارای تکنولوژی HotSwap برای حفظ روند فرآیند در صورتی که فرایند با مشکل روبرو شده باشد نیاز به اجرای کل فرآیند نیست.
- پشتيباني از زبان هاي Java ، JavaScript ، Flex ، HTML/XHTML/CSS ، XML/XSL ، Ruby/JRuby ، Groovy ، SQL ، FreeMarker/Velocity ، PHP.
- پشتيباني از فناوري هاي JSP ، JSF ، EJB ، AJAX ، GWT ، Struts ، Struts 2 ، JBoss Seam ، Spring ، JPA/Hibernate ، Web Services ، Rails ، Grails ، Java ME MIDP/CLDC ، Tapestry ، Google App Engine ، Android ، OSGi
- يكپارچگي با محيط هاي Version Control Integrations ، Local History & Diff Tool ، Compiling/ Running/ Debugging ، Ant/ Maven ، JUnit/ TestNG ، Integrated Code Coverage ، Application Servers.
- پشتیبانی از 300 پلاگین و API.
- افزایش عملکرد نرم افزار و پردازش سریع و بهتر نسبت به نسخه های قبلی.
- دارای ابزارهای ویرایشی از قبیل تولید و استایل دادن به کد,مستند سازی,رفع اشکالات,بین المللی کردن زبان ها و ...
- تجزیه و تحلیل کدها و رفع اشتباهات بصورت خودکار.
- داراي امكانات كار تيمي مانند TeamCity Integration ، IDE Talk ، Eclipse Interoperability ، Shareable Configurations.
- داراي امكانات كيفيت بخشي به كد مانند Multi-language Refactorings ، Code Inspections & Fixes ، Contract Annotations ، Code Duplicates Detection ، Dependency Analysis.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود cFosSpeed 9.02 Build 2032 Final - نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

Posted: 19 Feb 2013 10:41 PM PST

دانلود cFosSpeed

cFosSpeed نام نرم افزاری است برای بهینه سازی تنظیمات و افزایش سرعت اینترنت شما. در این نرم افزار تکنولوژی به نام traffic shaping بکار برده شده است که باعث شکل دهی بهتر به عبور مرور داده ها می گردد. از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به کاهش Ping ، اجرای بهتر بازی های شبکه ای ،‌ ارتباط با موبایل و.. اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی cFos software میباشد.

ویژگی نرم افزار cFosSpeed 9.02 Build 2032 Final :
-بهینه سازی ارتباط های اینترنتی- پشتیبانی از خطوط ISDN
- دارای ابزارهای کمکی برای تست ارتباطات شبکه همانند ping
 - استفاده از متد Traffic Shaping برای بهینه سازی
- مناسب برای اجرای بهتر بازی های اینترنتی و شبکه ای
- دارای یک دیوار آتش قدرتمند به منظور حفاظت از سیستم
- سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندور 7
 و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود BusinessCards MX 4.81 - نرم افزار طراحی کارت ویزیت

Posted: 19 Feb 2013 10:33 PM PST

دانلود BusinessCards MX

BusinessCards MX نام نرم افزاری است برای طراحی کارت های ویزیت در اشکال مختلف . در این نرم افزار کاربران قادر به استفاده از انواع مختلف قالب های آماده برای طراحی کارت های ویزیت مختلف می باشند. در این برنامه کاربران می توانند قالب ها را به صورت دسته بندی شده و موضوعی انتخاب نمایند. همچنین می توان در صورت تمایل اقدام به ویرایش طرح کارت نمود و از تصاویر مختلف در طراحی آن ها استفاده نمود. این نرم افزار محصولی از mojosoft-software می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت طراحی کارت های ویزیت
- توانایی استفاده از 400 نوع قالب آماده مربوط به کارت ویزیت
- توانایی قرار دادن عکس های دلخواه بر روی طرح کارت
- توانایی ویرایش طرح های آماده
- پشتیبانی از فرمت های jpg, bmp, wmf , png ,tiff برای استفاده در طراحی
- طراحی کارت ها در حداقل سایز 70*40 و حداکثر 105*65
و ...

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment