Sunday, February 2, 2014

P30world : دانلود Sony SpectraLayers Pro 2 v2.1.32 - نرم افزار ویرایش صدا +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Sony SpectraLayers Pro 2 v2.1.32 - نرم افزار ویرایش صدا +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Sony SpectraLayers Pro 2 v2.1.32 - نرم افزار ویرایش صدا

Posted: 01 Feb 2014 09:40 PM PST

دانلود Sony SpectraLayers Pro

 SpectraLayers Pro یک پلتفورم منحصر به فرد برای ویرایش صوت می باشد که دارای قابلیت های بی نظیری برای شکل دادن به صدا بوده و یک جریان کاری ویژه را پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات صوتی را به صورت یک شکل چند وجهی مشاهده کنید! Unmix کردن فایل های صوتی درون لایه های مولفه گسسته با استفاده از ابزارهای متنوع ویرایش صوتی از دیگر امکانات نرم افزار است.

امکانات نرم افزار SpectraLayers Pro :
-  جدید!  قابلیت همکاری با نرم افزار Sound Forge Pro : امکان انتقال داده های صوتی بین SpectraLayers و Sound Forge Pro ، همچنان تنظیم آن.
- ابزارهای هوشمند ویرایشی : 5 ابزار قابل ویرایش در SpectraLayers Pro وجود دارد که شامل هارمونی، فرکانس و مساحت می باشند. که در نسخه 2 ابزار دیگر شکلی و محیط پر سر و صدا اضافه شده است.
- کپی / ارسال لایه به لایه : SpectraLayers Pro عملکردهای کپی و ارسال صوت را به شکل جدیدی انجام می دهد.
- مشاهده، ویرایش و ابزارهای طراحی : SpectraLayers Pro فایل صوتی شما را به یک دنیای 3 بعدی تبدیل کرده که می توانید بوسیله ابزارهای مختلف و قابل تنظیم نرم افزار، روی آنها وارد شده و تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.
- استخراج صدا در 3 قدم : شما برای استخراج لایه صوتی توسط SpectraLayers Pro تنها به 3 مرحله ساده نیاز دارید.
- افکت های VST : افکت های VST می توانند روی لایه های منفرد اعمال شوند. SpectraLayers Pro همچنین می تواند از تمامی لایه ها عبور کند و حتی می تواند انتخاب هایی از بین لایه ها انجام دهد.
- کاهش نویز : با استفاده از این بخش می توانید تمامی نویزها را از روی فایل صوتی حذف کنید.
- ضبط صدا : SpectraLayers Pro همچنین می تواند صدا را ضبط کرده و به صورت مستقیم در تعداد لایه های جدیدی که نیاز دارید قرار دهد. جایگزینی لایه های جدید مربوطه به صدای ضبط شده در لایه های انتخاب شده از دیگر قابلیت های نرم افزار است.
- سازگاری با سیستم عامل های Microsoft® Windows Vista™ 32-bit or 64-bit SP2, Windows® 7 32-bit or 64-bit SP1, or Windows® 8 32-bit or 64-bit .

فایل های ورودی پشتیبانی شده :
- فایل های صوتی : AAC, AIFF, Apple Core Audio Format (.caf), Apple Lossless (.alac), FLAC, MP3, RAW/PCM, Real Media (.rm), Sun (.au, .snd) Ogg Vorbis, Wave, WMA
- فایل های ویدئویی : AVI, MXF, MP1, MP2, MP4, MKV, Quicktime, .vob, .wmv
فایل های خروجی :
- AAC - 256kbps, AIFF - 24-bit PCM, Apple Core Audio Format (.caf), Apple Lossless (.alac), FLAC, MP3 - 320kbps, Wave - 24-bit, Wave - 32-bit, RAW/PCM 32-bit, Ogg Vorbis - 320kbps, WMA

 

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games

مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games
سیستم عامل اندروید شرکت گوگل به عنوان پرطرفدارترین سیستم عامل حال حاضر دنیا بر روی اکثر گوشی های تلفن همراه، لوح های رایانه ای تبلت، تلویزیون ها قرار دارد. قابلیت های بی شمار این سیستم عامل موجب شده تا همه کاربران به سوی گوشی ها و تبلت های اندرویدی روی آورند. یکی از ویژگی های مجذوب کننده سیستم عامل اندروید، وجود میلیون ها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در موضوعات مختلف است. در میان میلیون ها میلیون بازی سرگرم کننده کوچکی که برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، تعداد محدودی بازی به عنوان بازی HD و بسیار با کیفیت شناخته می شوند که کاربرانی که فقط یک بار یک بازی HD را بر روی گوشی اندروید بازی کرده باشند، اوج لذت این بازی ها را درک خواهند کرد. بازی های HD بازی های بزرگ و معروفی هستند که برخلاف بازی های رایج چند مگابایتی اندروید، علاوه بر فایل نصب دارای فایل Data برای مراحل هستند که این موجب بزرگی بازی هم از نظر حجم و اندازه و هم کیفیت و زیبایی آن می شود.
امروزه اکثر بازی های کامپیوتری روز دنیا یک نسخه پیشرفته نیز به صورت HD برای سیستم عامل اندروید عرضه می کنند که هرکدام از چند دلار تا چند ده دلار قیمت دارند. ما در این مجموعه کلکسیونی کاملا تست شده و ارزشمند از تمام بازی های برتر HD حال حاضر دنیا برای تمام دارندگان گوشی های اندروید و تبلت های اندروید گرد آوری کردیم. بیش از ۹۰ درصد این بازی ها بدون هیچ محدودیتی، بر روی تمام گوشی های اندرویدی و تبلت های اندرویدی دنیا با هر پردازنده گرافیکی نصب می شوند که ویژگی منحصر این مجموعه است.

توضیحات کلی مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید :
بیش از ۲۴۰ بازی اچ دی و جدید دنیا مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید
بهترین بازی های روز دنیا از تمامی ژانر های بازی : اکشن، اتومبیل رانی، ورزشی، استراتژیک، نقش آفرینی، سرگرم کننده، فکری، چند نفره و آنلاین
زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی
مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید
دارای راهنمای نصب فارسی برای تمامی بازی ها و آموزش استفاده از مجموعه
پکیج تخصصی بازی اچ دی برای اولین بار در ایران عرضه شده در قالب ۱۰ دی وی دی اورجینال به همراه یک DVD هدیه بهترین نرم افزارهای جدید اندروید - بیش از ۶۰۰ نرم افزار کاربردی ( مجموعا 11 DVD )
به صورت اتوران کامل با توضیحات فارسی

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 29800 تومان
پکیج 11 دی وی دی اوریجینال سیلور
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود O&O Defrag Professional 17.0 Build 504 - نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک

Posted: 01 Feb 2014 09:35 PM PST

دانلود O&O Defrag Professional

O&O Defrag Professional نام نرم افزار حرفه ای و کاربردی به منظور یکپارچه سازی هارد دیسک می باشد.این نرم افزار به کاربران این امکان را ارایه میکند تا بتوانند هادر خود را در سه حالت یا متد Defrag کند.عمل Defrag یکی از عوامل مهم برای افزایش سرعت و کارایی سیستم محسوب می شود. یکی از مهم ترین ویژگی این نرم افزار حرفه امکان حالت Screen Saver می باشد که با فعال کردن این حالت نرم افزار فقط در زمان نمایش محافظ صفحه ( اسکرین سیور ) عملیات یکپارچه سازی هارد دیسک را اتجام میدهد .
.این نرم افزار محصولی از کمپانی O&O Software میباشد.

ویژگی های نرم افزار O&O Defrag Professional :
- امکان بهینه سازی انواع داریور ها با هر برند
- پیکربندی سریع به منظور بکارگیری حداکثر توان سیستم
- کنترل بهینه سازی از منطقه بندی
- دارا بودن ActivityMonitor برای مدیریت منابع
- بهبود در بهینه سازی خودکار در حالت background
- مدیریت پیشرفته بر گذارشات
- دارا بودن حالت Screen Saver
- سازگاری با سیستم عامل های Windows 8.1, 8, 7, Vista and XP
و..

ادامه مطلب / دانلود


دانلود TrustPort LiveCD 24.01.2014 - دیسک نجات ( بوت ) آنتی ویروس TrustPort

Posted: 01 Feb 2014 09:27 PM PST

دانلود TrustPort LiveCD

TrustPort LiveCD نرم افزاری به منظور شناسایی و حذف انواع مختلف بدافزارها بدون نیاز به اجرای ویندوز سیستم عامل طراحی شده است.این نرم افزار با استفاده از موتور آنتی ویروس AVG و تکنولوژی TrustPort  این امکان را برای شما فراهم کرده تا نسبت به شناسایی ویروس ها اقدام کنید. بررسی سریع محیط امنیتی سیستم ، بررسی تمامی دیسک ها ، دستگاه های قابل حمل و.. از قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.
سیستم عامل مورد نیاز این نرم افزار Windows XP/Vista/7/8/8.1 32-bit ، 64-bit میباشد.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Camtasia Studio 8.3.0 Build 1471 - نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ

Posted: 01 Feb 2014 09:25 PM PST

دانلود Camtasia Studio

Camtasia Studio چیزی بیش از یک نرم افزار ضبط صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار به شما امکان ویرایش و دستکاری ویدئوهای ضبط شده را ارایه میکند تا محتوای آموزشی چند رسانه ای خود را هرچه بهتر و با کیفیت تر بسازید. با استفاده از آن می توانید از فعالیت های صفحه نمایش خود فیلم برداری کرده، ویدئوهای خلاقانه ساخته و آنها را با کیفیت بالا با دیگران به اشتراک بگذارید.

امکانات نرم افزار TechSmith Camtasia Studio :
- تکنولوژی حرفه ای ضبط صفحه نمایش: ضبط ویدئوهای با کیفیت با استفاده از Camtasia Studio امکان پذیر است. شما می توانید ویدئوهای HD، پرزنتیشن های PowerPoint و یا بازی های ویدئویی را با کیفیت بالا ضبط کنید.
- وارد کردن رسانه ها: شما به سادگی می توانید ویدئوهای HD، عکس ها و موزیک را وارد نرم افزار کنید تا توسط آنها ویدئوهای منحصر به فردی را خلق کنید. همچنین با وارد کردن ویدئوهای موجود می توانید آنها را به سرعت ویرایش کنید.
- تایم لاین با پشتیبانی از چندین ترک: قابلیت دستکاری، ترکیب و گروه بندی آبجکت ها به شما در ساخت ویدئوهای حرفه ای کمک می کند. مدیریت سریع ویدئو، صوت، عکس ها، محتواهای متحرک و... با پشتیبانی از تعداد نامحدود ترک ، توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد.
- جلوه های ویژه: با استفاده از افکت های زیبایی مانند افکت نشانگر، انتخاب سایه، رنگی کردن آبجکت ها یا اضافه کردن حاشیه به ویدئو می توانید ظاهر زیباتری به آنها ببخشید.
- متحرک سازی محتوا: با استفاده از انیمیشن هایی که در نرم افزار برای استفاده روی عکس ها و متن ها وجود دارد می توانید توجه بیننده را به ویدئوی خود جلب کنید.
- فوکوس هوشمند: تکنولوژی فوکوس هوشمند نرم افزار می تواند مکان نشانگر موس شما را آنالیز کرده، پنجره فعال را تشخیص داده، زمان وارد شدن متن را متوجه شده و به صورت خودکار بهترین نقطه برای زوم کردن روی ویدئو را حدس بزند.
- با ساخت تست هایی می توانید میزان توجه بیننده به ویدئوی خود و سطح یادگیری او را متوجه شوید.
- امکان اشتراک گذاری در محیط اینترنت یا بروی لوح فشرده.
- سازگاری با سیستم عامل های Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7, or Windows 8.
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Active Boot Disk v8.0.1 Suite - نرم افزار راه اندازی کامپیوتر توسط دیسک بوت نجات

Posted: 01 Feb 2014 09:20 PM PST

دانلود Active Boot Disk

Active BootDisk Suite نرم افزار کاملا کاربردی و حرفه ای در این زمینه می باشد که به شما امکان اجرای مستقیم سیستم عامل از دیسک های CD ، DVD و فلش USB را می دهد. با استفاده از نرم افزار Active BootDisk Suite می توانید کامپیوتر خود را از طریق USB ، سی دی یا دی وی دی به صورت مستقیم راه اندازی کنید. این نرم افزار به هیچ وجه سیستم عامل نصب شده روی سیستم شما را تغییر نداده و به آن صدمه ای وارد نمی کند. ابزار فراوانی برای راه اندازی یک کامپیوتر و تعمیر Startup ، تنظیمات کامپیوتر و رفع مشکلات مدیریت سیستم در Active BootDisk Suite وجود دارد. نسخه جدید Active BootDisk Suite براساس تکنولوژی lightweight محیط سیستم عامل ویندوز 7 ساخته شده است که شامل ابزار مدیریت پارتیشن ها ، بازنشانی رمز عبور ، حذف کامل اطلاعات و... می باشد. همچنین در نسخه جدید نرم افزارهایی چون File Recovery جهت بازیابی اطلاعات ، Partition Recovery جهت بازیابی کل پارتیشن های هارد و اضافه کردن مجموعه ای متشکل از 152 درایور برای یواس بی3، حافظه های انبوه و پشتیبانی از شبکه در نظر گرفته شده است.
در این نسخه از نرم افزار، دیسک کمکی همراه آن منتشر شده است که علاوه بر همراه داشتن نسخه Microsoft Windows PE 3.1 و ابزار کاربردی زیر را دارا میباشد.
- Active @ Disk Image
- Active @ Disk Editor
- Active @ File Recovery
- Active @ Partition Recovery
- Active @ Password Changer
- Active @ KillDisk
- Active @ Data CD / DVD Burner
- Active @ HEX Editor
- Active @ UNDELETE

برخی از ویژگی های نرم افزار Active Boot Disk Suite :
- عملکرد راه اندازی به دو طریق (ویندوز و DOS).
- ظاهر جدید قسمت ساخت دیسک Boot به علاوه امکانات جدید.
- یکپارچه سازی دیسک ها برای بهینه سازی فایل های روی هارد دیسک.
- پردازش فعال سازی جدید که نیازی به نصب دوباره نخواهد داشت.
- مدیریت فایل : مرور دایرکتوری ها ، جستجو ، کپی و ارسال فایل ها و پوشه ها.
- رایت اطلاعات روی سی دی و دی وی دی به منظور تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی آن.
- بارگذاری درایورهای اضافی از دایرکتوری های از پیش تنظیم شده.
دسترسی کامل به کامپیوترهایی که قابلیت بوت شدن ندارند.
- دسترسی به شبکه از طریق TCP/IP به همراه قابلیت تغییر تنظیمات آن.
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment