Saturday, February 15, 2014

P30world : دانلود GreenPower Premium v9.12.1 - نرم افزار کاهش مصرف باتری اندروید +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود GreenPower Premium v9.12.1 - نرم افزار کاهش مصرف باتری اندروید +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود GreenPower Premium v9.12.1 - نرم افزار کاهش مصرف باتری اندروید

Posted: 15 Feb 2014 12:15 AM PST

دانلود GreenPower Premium

GreenPower Premium نرم افزار کاهش مصرف باتری گوشی های اندروید میباشد . این نرم افزار مفید با کاربرد ساده تنها با یک بار تنظیم کردن آن به صورت خودکار مصرف باتری شما را کاهش می دهد. شما توسط این نرم افزار قادر به مدیریت Wi-Fi ،Mobile Data (2G, 3G, 4G), Bluetooth, GPS و نور صفحه نمایش خواهید بود.

ویژگی های نرم افزار GreenPower Premium :
- دارا بودن ویجت اختصاصی
- پشتیبانی از بلوتوث
- دارا بودن حالت Night / Sleep
- رابط کاربری ساده و آسان
- تنظیمات مربوط به backup / restore
-  مدیریت
Wi-Fi ،Mobile Data (2G, 3G, 4G), Bluetooth, GPS و نور صفحه نمایش
- بررسی و نمایش ترافیک
و....

نسخه اندروید مورد نیاز 2.2 به بالا

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games

مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games
سیستم عامل اندروید شرکت گوگل به عنوان پرطرفدارترین سیستم عامل حال حاضر دنیا بر روی اکثر گوشی های تلفن همراه، لوح های رایانه ای تبلت، تلویزیون ها قرار دارد. قابلیت های بی شمار این سیستم عامل موجب شده تا همه کاربران به سوی گوشی ها و تبلت های اندرویدی روی آورند. یکی از ویژگی های مجذوب کننده سیستم عامل اندروید، وجود میلیون ها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در موضوعات مختلف است. در میان میلیون ها میلیون بازی سرگرم کننده کوچکی که برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، تعداد محدودی بازی به عنوان بازی HD و بسیار با کیفیت شناخته می شوند که کاربرانی که فقط یک بار یک بازی HD را بر روی گوشی اندروید بازی کرده باشند، اوج لذت این بازی ها را درک خواهند کرد. بازی های HD بازی های بزرگ و معروفی هستند که برخلاف بازی های رایج چند مگابایتی اندروید، علاوه بر فایل نصب دارای فایل Data برای مراحل هستند که این موجب بزرگی بازی هم از نظر حجم و اندازه و هم کیفیت و زیبایی آن می شود.
امروزه اکثر بازی های کامپیوتری روز دنیا یک نسخه پیشرفته نیز به صورت HD برای سیستم عامل اندروید عرضه می کنند که هرکدام از چند دلار تا چند ده دلار قیمت دارند. ما در این مجموعه کلکسیونی کاملا تست شده و ارزشمند از تمام بازی های برتر HD حال حاضر دنیا برای تمام دارندگان گوشی های اندروید و تبلت های اندروید گرد آوری کردیم. بیش از ۹۰ درصد این بازی ها بدون هیچ محدودیتی، بر روی تمام گوشی های اندرویدی و تبلت های اندرویدی دنیا با هر پردازنده گرافیکی نصب می شوند که ویژگی منحصر این مجموعه است.

توضیحات کلی مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید :
بیش از ۲۴۰ بازی اچ دی و جدید دنیا مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید
بهترین بازی های روز دنیا از تمامی ژانر های بازی : اکشن، اتومبیل رانی، ورزشی، استراتژیک، نقش آفرینی، سرگرم کننده، فکری، چند نفره و آنلاین
زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی
مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید
دارای راهنمای نصب فارسی برای تمامی بازی ها و آموزش استفاده از مجموعه
پکیج تخصصی بازی اچ دی برای اولین بار در ایران عرضه شده در قالب ۱۰ دی وی دی اورجینال به همراه یک DVD هدیه بهترین نرم افزارهای جدید اندروید - بیش از ۶۰۰ نرم افزار کاربردی ( مجموعا 11 DVD )
به صورت اتوران کامل با توضیحات فارسی

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 29800 تومان
پکیج 11 دی وی دی اوریجینال سیلور
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود Nero Multimedia Suite 15.0.07100 - نرم افزار نرو مولتی مدیا شامل ابزار های ساخت و رایت ویدیو

Posted: 15 Feb 2014 12:08 AM PST

دانلود Nero Multimedia

Nero Multimedia Suite نرم افزاری برای ساخت و اشتراک گذاری تصاویر ، موزیک و ویدیو می باشد. در معنی واقعی این نرم افزار شامل انواع ابزار و توابع ویرایش حرفه ای ویدیو ، تبدیل فرمت ویدیو و پخش آنها بروی هر دستگاهی بالاترین کیفیت و سپس رایت آنها در قالب لوح فشرده می باشد. در این نرم افزار نیز امکان Rip کردن ، کپی کردن ، رایت کردن ، به اشتراک گذاری ، Backup ، پخش و سینمای خانگی فراهم شده است.

برخی از امکانات نرم افزار Nero Multimedia :
- رایت بسیار سریع و کامل انواع CD , DVD و Blu-Ray با ویژگی های متنوع.
- بک آپ گرفتن فایل ها بر روی CD, DVD و دیسک های Blu-Ray به صورت اتوماتیک.
- ساخت DVD های فیلم حرفه ای همراه با منو های سه بعدی کلاس یک.
- کپی ، رایت ، به اشتراک گذاری و خلق موسیقی با نرم افزارهای حرفه ای موزیک همانند یک DJ.
- Convert و تغییر فرمت دادن Music, Photo و DVD های فیلم به فرمت قابل پخش در iPod و گوشی های تلفن همراه.
- آپلود سریع و با یک کلیک تصویر و ویدیو به سایتهای اشتراک گذاری مطرحی همچون My Nero, YouTube™ و MySpace.
- تماشا ، ضبط ، متوقف کردن و ایجاد هر نوع تغییر در نمایش و پخش سینمای خانگی خود به صورت زنده.
- پخش بسیار با کیفیت و قدرتمند فرمتهای HD همچون AVCHD.
- سازگاری با سیستم عامل های Windows XP/Vista/7/8/8.1.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Nero Multimedia :
- Create & Edit: مدیریت، خلق و ویرایش تمامی فایلهای مالتی مدیا.
- Video ویدیو: اگر شما در حال ضبط مسابقات فوتبال ، شوها و یا سریال های تلویزیونی باشید ، امکانات کاملی برای خلق و ویرایش ویدیویی در اختیار خواهید داشت. با استفاده از بخش Movie Wizard نرم افزار و تمپلات های آماده قادر به ساخت فیلم هایی از تمامی فایلهای مالتی مدیا خود با منو های زیبا و محیطی با کیفیت خواهید داشت. قابلیت تماشای فیلم های ذخیره شده بدون هیچ گونه پیام بازرگانی میانی با استفاده از ویژگی منحصر به فرد Ad Stopper.
- Music موزیک: حذف صدای هوا از CD ها و کاست های قدیمی تبدیل شده و یا در حال تبدیل به فایلهای MP3 و تثبیت کیفیت بالای آنها برای همیشه. مدیریت ساده و قدرتمند تمامی آلبوم های موسیقی هارد خود با مشخصات کامل به صورت یک آرشیو دائمی و بی نقص .
- Photo تصاویر: زنده کردن تمامی تصاویر زندگی خود و ویرایش کامل توسط نرم افزار قدرتمند ویرایش تصویر برای آرشیو کردن دائمی تصاویر. مدیریت کامل تصاویر همچون نرم افزار ACDSee و ساخت اسلاید.
- Convert & Share: تبدیل فرمت و به اشتراک گذاری تمامی فایلهای مالتی مدیا.
- High-Definition فرمتهای HD: استفاده از آخرین تکنولوژی های پخش ویدیو های بسیار با کیفیت HD یا High-Definition و همچنین دیسک های Blu-Ray که ویدیو های بسیار با کیفیت و زنده ای را عرضه می کند. همچنین کدک های قدرتمندی برای تبدیل فرمت فیلم های بسیار با کیفیت 25 گیگابایتی HD با کمترین افت کیفیت بر روی DVD.
- Convert & enjoy multimedia files on iPod®, PSP: تبدیل فرمت اکثر فرمتهای موزیک ، ویدیو ، تصاویر بر روی DVD و CD و یا دستگاههای همراه. تبدیل کاست ها و سی دی های قدیمی به MP3 با حذف هوا و نویز های احتمالی و بالا بردن کیفیت احتمالی.
- Internet: آپلود سریع و با یک کلیک تصویر و ویدیو به سایتهای اشتراک گذاری مطرحی همچون My Nero, YouTube™, و MySpace.
- Home Entertainment: سینمای خانگی.
- Media Center: ویژگی جدید و خیره کننده سینمای خانگی Nero که به خوبی رابط میان کامپیوتر شما و فیلم های بسیار با کیفیت برای پخش در تلویزیون است. سازگاری کامل با Windows Vista® Media Center and Windows® XP Media Center Edition.
- High-Definition Television: ضبط کردن ، مدیریت ، پخش و لذت بردن از برنامه های مورد علاقه تلویزیونی. نرم افزارهای پخش تصویر در تصویر و همچنین پخش High-Definition تلویزیون.
- Rip & Burn: ریپ و رایت کردن انواع فایلها و فرمتها بر روی انواع دیسک ها.
- Best in the World: بهره مندی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزار رایت CD وانواع DVD اکنون Blu-Ray در دنیای دیجیتال یعنی Nero Burning Rom 9. پشتیبانی کامل از DVD+R Double Layer و DVD-R Double Layer.
- DiscCopy Gadget: رایت دیسک با ویژگی جدید رایت با یک کلیک که با ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد.
- Personalized Disc Labels: ساخت لیبل های متنوع و حرفه ای برای انواع دیسکهای CD ,DVD با استفاده از تمپلات های متنوع.
- Backup: بک آپ حرفه ای.
- Protect and Archive Files and Data: حفاظت و آرشیو کردن اطلاعات مهمتان و ساخت DVD های بک آپ با چند کلیک ساده برای نگهداری و آرشیو دائمی.
- Securely Manage Content: ویژگی امن و قدرتمند بک آپ اتوماتیک به صورت آفلاین و حتی آنلاین.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Hippo Animator 3.3.5151 - نرم افزار ساخت انیمیشن بر اساس زبان HTML

Posted: 15 Feb 2014 12:01 AM PST

دانلود Hippo Animator

Hippo Animator نرم افزاری ضروری برای طراحی سایت های مدرن می باشد. این نرم افزار دارای ابزار حرفه ای برای ساخت انیمیشن بر اساس زبان HTML می باشد تا بر روی تمامی پلتفروم های صفحات وب شما ، شادابی ببخشد. انیمیشن های تولید شده توسط این نرم افزار روی 99.9 درصد مرورگرها شامل Internet Explorer 6, 7, 8, 9, Firefox, Chrome, Safari, Opera, iPhone, iPad, Windows Phone, Android کار می کنند.
بر خلاف فلش، Silverlight و جاوا ، Hippo Animator می تواند روی گوشی های هوشمند نیز کار کند. این نرم افزار حتی روی مرورگرهای قدیمی مانند IE6 و IE7 که از تکنولوژی های جدیدی مانند HTML5 و CSS3 پشتیبانی نمی کنند، نیز کار می کند.

برای استفاده Hippo Animator نیاز به نصب هیچ گونه افزونه ، دانلود یا برنامه نویسی ندارید. فیلم ها بسیار کم حجم و قابل تنظیم برای هر اندازه ای می باشند. شما می توانید به سادگی با استفاده از ویرایشگر نرم افزار ، یک فیلم خلق کنید و آن را در فرمت های HTML ، GIF ، عکس یا ویدئو ذخیره کنید. سپس می توانید با یک خط کد ساده ، یک فیلم را روی صفحه وب قرار دهید و یا یک صفحه وب کاملا انیمیشن ، متناسب با سایز هر نوع مرورگر اینترنت خلق کنید.
هر کسی با هر سطح مهارتی می تواند برای خلق انیمیشن های HTML ، CSS ، HTML5، SVG ، Silverlight ، Flash ، JAVA ، Javascript ، VML ، Canavas ، GIF و تبدیل عکس به ویدئو AVI ، طراحی وب ، طراحی گرافیک ،ساخت HTML داینامیک ، DHTML و یا هر نوع انیمیشن وب دیگری ، به خوبی از Hippo Animator استفاده کند.

برخی از قابلیت های نرم افزار Hippo Animator :
- استفاده آسان و ویرایش سریع
- استخراج تمامی اجزای یک صفحه HTML
-
سازگاری با انواع فون و تبلت ها
- قابلیت سازگاری با مرورگر های قدیمی
- بکارگیری انواع ویکتور های گرافیکی
- ابزار ویرایشگر تصاویر
- ابزار طراحی اسلایدشو
- کارکردن با موتور JavaScript
-
سازگاری با سیستم عامل های  Windows XP / Vista / 7 / 8
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Archos Video Player v7.5.37 - نرم افزار پخش فیلم اندروید

Posted: 14 Feb 2014 11:54 PM PST

دانلود Archos Video Player

Archos Video Player نرم افزار پخش کننده فایل های ویدیویی بروی گوشی و تبلت های اندروید می باشد. این نرم افزار از اکثر فرمت های ویدیو پشتیبانی و قابلیت decoding کردن آن را دارا می باشد. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به پشتیبانی از پخش انواع زیرنویس ها ، اتصال به تلویزیون و پخش ویدئوها و مشاهده  شبکه های تلوزیونی اشاره نمود.

ویژگی های نرم افزار Archos Video Player :
- پشتیبانی و decoding کردن اکثر فرمت های ویدیویی
- امکان پخش از رایانه شخصی ، فضاهای ذخیره سازی در اینترنت
- دانلود خودکار اطلاعات و پوستر مربوط به هر ویدیو
- پشتیبانی از پخش انواع فرمت های زیرنویس
- سازگاری با انواع کیبورد و ریموت کنترل تلویزیون ها
و..

نسخه اندروید مورد نیاز 4.0.3 به بالا

ادامه مطلب / دانلود


دانلود IP Camera Viewer 1.22 - نرم افزار نظارت بر دوربین های IP

Posted: 14 Feb 2014 11:46 PM PST

دانلود IP Camera Viewer

IP Camera Viewer نرم افزاری است قدرتمند جهت نظارت بر دوربین های مدار بسته در محل کار و یا منزل شما. به کمک این نرم افزار می توانید سیستم نظارت کاملی بر مکان هایی که دوربین ها نصب شده اند داشته باشید و به راحتی آنها را زیر نظر داشته باشید. توسط این برنامه می توانید از طریق کامپیوتر خود به مشاهده زنده ویدئو از دوربین های USB یا IP بپردازید. با استفاده از این برنامه به راحتی و تنها از طریق ست کردن آی پی آدرس ها در نرم افزار در عرض چند دقیقه قادر خواهید بود تا بر تمامی دوربین های نصب شده در مکان های مختلف مانند منازل، ادارات، پارکینگ و ... نظارت دقیق داشته باشید. این برنامه قدرتمند می تواند با تنظیم کردن آی پی های مختلف به طور همزمان با 1500 دوربین در ارتباط باشد و شما می توانید آنها را مشاهده کرده و سرعت فریم ها،روشنایی،کنتراست و تمامی تنظیمات دوربین ها را به صورت جداگانه تغییر دهید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از دوربین های Axis, Canon, D-Link, Foscam, Panasonic, Mobotix, Pixord, Sony, Toshiba, Vivotek و بسیاری دیگر را دارد. همچنین شما توسط این برنامه می توانید محدوده تحت پوشش خود را گسترش داده و یا بر روی آنها بزرگنمایی کنید و تمامی رفت و آمدها را به طور دقیق و با کیفیت بسیار بالا تحت نظر داشته باشید. از دیگر مزیت های این نرم افزار بهینه سازی کیفیت تصویر برای دیدن فیلم های مربوط به شب است. یعنی با استفاده از این نرم افزار حتی در شب های تاریک و بدون نور هم میتوانید تصویر واضح و روشنی از مکان های دوربین ها داشته باشید .

قابلیت های نرم افزار IP Camera Viewer :

- کنترل و مشاهده تا 4 دوربین به طور همزمان و بدون افت کیفیت.
- قابلیت استفاده از دوربین های USB و مدار کشی آسان با استفاده از آی پی.
- پشتیبانی از 1500 مدل دوربین با برند های مختلف.
- قابلیت زوم دیجیتال حتی اگر دوربین شما پشتیبانی نکند.
- پشتیبانی از Pan/Tilt/Zoom)PTZ) برای اکثر دوربین های شبکه.
- تنظیم تصویر برای دوربین های IP.
- پیکربندی جداگانه خواص ویدئو و تصویر برای دوربین های USB.
- پشتیبان گیری و بازگرداندن دوربین ها با تنظیمات شخصی.
- پشتیبانی از سیستم عامل های  Microsoft Windows 8 / 7 / Vista / XP / 2008 / 2003.
و..

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment