Saturday, March 2, 2013

P30world : دانلود Sygic Iran GPS Navigation - نرم افزار موبایل مسیر یابی شهر های ایران ( ویژه اندروید ) +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Sygic Iran GPS Navigation - نرم افزار موبایل مسیر یابی شهر های ایران ( ویژه اندروید ) +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Sygic Iran GPS Navigation - نرم افزار موبایل مسیر یابی شهر های ایران ( ویژه اندروید )

Posted: 02 Mar 2013 07:28 AM PST

دانلود Sygic Iran GPS Navigation

با گسترش روز افزون فضاهای شهری و پدید آمدن هر روزه مسیرها و جاده های جدید نیاز انسان به راهنما برای رسیدن هرچه زودتر به مقصد افزایش یافته است.با پیشرفت تکنولوژی و دست یابی عامه مردم به ماهواره های مسریابی این نیاز به شکل گسترده ای برطرف گردیده.به طوری که هر کسی به راحتی میتواند در گوشی همراه خود یک نرم افزار مسیریابی نصب و از آن بهره گیرد.افرادی که از این قابلیت استفاده میکنند با نرم افزار هایی مانند xGPS, Navitel, RMaps و محصولاتی از این قبیل آشنایی دارند.همچنین به این مطلب آگاهی دارند که این نرم افزار ها معایبی دارند که گاه باعث سردرگمی کاربران میگردد.معایبی مانند نداشتن برنامه مسیریابی توانمند.
امروز به معرفی نرم افزاری خواهیم پرداخت که به یقین میتوان آن را از بهترین ها در میان نرم افزار های مسیر یابی نامید.
نرم افزار Sygic: GPS Navigation . این نرم افزار با داشتن نقشه های قابل استفاده در حالت آفلاین ، فارسی و سه بعدی از شهرهایی مانند کرج، مشهد، تهران،قم،شیراز،اصفهان،تبریز و ... امکاناتی که تا کنون در اختیارتان نبوده را به خدمتان در میاورد.
این نرم افزار با دریافت مقصد از شما در ابتدای کار بهترین مسیر ممکن را پیشنهاد کرده و در صورت پسند بودن و عبور از آن مسیر ، طی راه نیاز شما را راهنمایی خواهد کرد.از بهترین توانایی های نرم افزار این است که اگر شما طی راه از مسیر اشتباه عبور کنید برنامه این اتفاق را تشخیص و بلافاصله بهترین مسیر را پیشنهاد خواهد داد.
این نرم افزار علاوه بر نقشه های 3بعدی و راهنمای فارسی خود از مزیت هایی همچون نمایش جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و ... برخوردار است.
نرم افزار دارای دو گوینده است (زن و مرد) که به انتخاب شما صدای آنها پخش خواهد شد و تمام راهنمایی های مسیر ( به سمت راست یا چپ رانندن و مواردی از این دست ) توسط سیستم بصورت صوتی اعلام میگردد
 

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی آموزش جامع تئوری موسیقی از مبتدی تا پیشرفته آموزش جامع تئوری موسیقی از مبتدی تا پیشرفته
تئوري موسيقي خورشيد آموزش تئوري موسيقي از مبتدي تا پيشرفته به صورت مالتي مديا براي اولين بار در ايران شامل دروس: 1-خطوط حامل 2-کليدها 3-ديرند نت ها 4-ميزان و کسر ميزان 5-سکوت ها 6-نقطه و خط اتحاد 7-ميزانهاي ساده و ترکيبي 8-ميزانهاي لنگ 9-پرده،نيم پرده و علامت هاي عرضي ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13)
- بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود VX Search Ultimate 4.8.24 - نرم افزار جستجوی سریع در هارد

Posted: 02 Mar 2013 06:59 AM PST

دانلود VX Search Ultimate

VX Search Ultimate نرم افزاریست جهت جستجوی اطلاعات داخل هارد شما که قادر است در دسته بندی های متفاوت به جستجو بپردازد.جستجو اطلاعات در دسته بندی هایی مانند نام فایل، اندازه، محل ، نوع فایل، دسته، محل، فرمت، عبارات، متن و باینری الگوهای منظم، ایجاد، اصلاح و تاریخ آخرین دسترسی، برچسب ها EXIF،اعضا و ...
همه این جستجو ها با با قابلیت دسته بندی و فیلتر کردن نتایج، کپی، جابجا کردن و یا حذف فایل ها، صرفه جویی در گزارشات و نتایج صادرات به یک پایگاه داده SQL ارائه شده همراه است.
این نرم افزار قادر به تولید انواع مختلفی از نمودارها و صرفه جویی در گزارشات و ارائه اطلاعات به فرمت های استانداردی مانند HTML, text, Excel CSV و XML میباشد.
نرم افزار VX Search Ultimate قابل استفاده برای کاربران کامپیوتر، برق و IT و مدیران نیز هست. با قابلیت جستجوی پیشرفته از جمله توانایی برای جستجوی فایل ها در سرورهای متعدد و / یا دستگاه های ذخیره سازی NAS به طور همزمان، تولید گزارش به صورت خودکار یکپارچه سازی پایگاه داده، SQL و اطلاعیه های شرطی این افراد قادرند تا با ارسال یک پست الکترونیکی اطلاعیه های عملیات جستجو زا برای تعدادی از کاربران که می خواهند ارسال نمایند.
این نرم افزار آماده است تا با ارسال گزارشی مفصل برای شما و ارائه اطلاعات دقیق دسترسی شما به فایل مورد نظر را به کمترین زمان ممکن برساند.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود CrystalDiskInfo v5.4.0a - نرم افزار نمایش اطلاعات و مشخصات هارد دیسک

Posted: 02 Mar 2013 06:53 AM PST

دانلود CrystalDiskInfo

CrystalDiskInfo نام نرم افزاریست در جهت نظارت بر وضعیت سلامتی هارددیسک کاربران (HDD/SSD) و در نتیجه به نمایش در آوردن اطلاعاتی دقیق در مورد هارد درایوهای نصب شده بر روی کامپیوتر شما.اطلاعاتی از قبیل دما، شماره سریال، مدل، مجموع مدت زمان کار، رابط استاندارد و ... . این نرم افزار قادر است اطلاعاتی مانند اینکه هارد دیسک شما چند بار و به چه زمانی روشن شده است را به شما نمایش دهد.
مجموعه نظارتی این نرم افزار بر وضعیت سلامتی هارد درایو هایست که از تکنولوژی SMART بهره میگیرند.در همین زمینه اطلاعاتی مانند عملکرد ، خواندن خطاها، شروع و پایان spindle، زمان جستجو، تعداد ،خاموش و روشن شدن گردش، خطاها و ... از جمه مواردی است که توسط این نرم افزار بررسی و اطلاعات مربوط نمایش داده میشوند.


 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Bullzip PDF Printer 9.6.0.1582 Final - نرم افزار ایجاد و چاپ فایل های PDF

Posted: 02 Mar 2013 06:48 AM PST

دانلود Bullzip PDF Printer

Bullzip PDF Printer 9.6.0.1582 Final نرم افزاریست که جهت تولید و ساخت فایل های PDF مورد استفاده قرار میگیرد.این برنامه قادر است تا تمامی مطالب کاربران از جمله عکس ها و نوشته ها با هر فرمتی را تبدیل به فایل های PDF بنماید.نحوه کارکرد این نرم افزار به این صورت است که با ایجاد یک پرینتر مجازی در سیستم شما اقدام به تبدیل فرمت مینماید.این پرینتر به جای چاپ مطالب کار تغییر فرمت را انجام میدهد.مطالب ویرایش شده یا مورد نیاز را به این پرینتر ارسال نمایید و پس از آن با چاپ آنها فایل های PDF این مطالب در اختیارتان قرار خواهد گرفت.شما قادرید تا برای فایل های تبدیل شده رمز عبور قرار دهید.توانایی تنظیم کیفیت فایل های خروجی از دیگر توانایی های نرم افزار Bullzip PDF Printer میباشد...مطالبی با کیفیت های مختلف مانند (screen, printer, ebook, prepress) .اضافه کردن تصویر یا نوشته ای به پس زمینه مطالب نیز از دیگر توانایی های این نرم افزار محسوب میشود.


از جمله ویژگی های نرم افزار Bullzip PDF Printer می توان به این موارد اشاره کرد :
- پشتیبانی از تمامی سیستم ها از جمله سیستم عامل های ۶۴ بیتی
- توانایی ارائه خروجی مستقیم از فایلهای یکسان در هر زمانی و یا برای اهداف مختلف
- قابلیت رویت نتیجه تبدیل فایل های پیش از ثبت نهایی
- کنترل کامل فایل های خروجی و برنامه بندی های متفاوت در این زمینه
- نصب آسان و راحت نرم افزار
- رمز گذاری روی فایل های تبدیل شده برای حفاظت بیشتر
- تنظیم کیفیت مطالب خروجی در حالت های مختلف ( screen, printer, ebook, prepress
- تنظیم تمام ویژگی ها و خواص پوشه ها
- توانایی ایجاد واتر مارک در متن ، اندازه ، چرخش و شفافیت آن
- قابلیت پیوست کردن پوشه ها و پرونده ها
- رابط کاربری COM/ActiveX برای کنترل هایاز پیش برنامه ریزی شده
- و...

 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment