Monday, March 11, 2013

P30world : دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.28.0 - نرم افزار پردازش و بهینه سازی و بهبود تصاویر RAW +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.28.0 - نرم افزار پردازش و بهینه سازی و بهبود تصاویر RAW +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.28.0 - نرم افزار پردازش و بهینه سازی و بهبود تصاویر RAW

Posted: 11 Mar 2013 12:50 AM PDT

دانلود SILKYPIX

SILKYPIX نرم افزاری برای کار با تصاویر RAW می باشد که با بهره گیری از اطلاعات فایل های موجود در دوربین های دیجیتال ، عکس هایی با رزولوشن بالا تهیه می کند. موتور قدرتمند SILKYPIX می تواند با دقت بالا رنگ ها را از سایه های بین سایه روشن ها تشخیص دهد. علاوه بر این امکانات، کاهش نویز و کنترل کننده های انحراف لنز نیز برای ایجاد تصاویر فوق العاده با کیفیت در این نرم افزار وجود دارند. این امکانات و کارکردهای مختلف نرم افزار چیزیست که امروزه هر عکاسی به آنها نیاز دارد.


امکانات نرم افزار SILKYPIX :
- HDR : بدین ترتیب شما می توانید تنها با استفاده از بخش اطلاعات RAW، تصاویر HDR را خلق کنید. این نرم افزار از تمام قدرت اطلاعات RAW برای ساخت عکس HDR استفاده می کند.
- AWB به همراه الگوریتم جدید : دقت نرم افزار و قابلیت تنظیم خودکار رنگ سفید در این نسخه بهینه سازی شده اند. قابلیت تنظیم رنگ سفید حتی برای دوربین های دیجیتال بی کیفیت نیز کارآیی دارد.
- قابلیت حذف نویز بهینه شده : حذف نویز از دیگر قابلیت های توسعه یافته این نرم افزار است. بدین ترتیب می توانید با دیافراگم سرعت بالا نیز در تاریکی عکس برداری کنید.
- ابزار تعیین کنتراست : شرایط مختلف عکس برداری می تواند باعث ایجاد کنتراست کم در تصاویر شود که با این ابزار قابل رفع می باشد.
- عملکردهای پایه شامل تعیین میزان نور دهی، Dodging، متعادل کردن رنگ سفید، رنگ، میزان تندی رنگ، کاهش نویز.
- اطلاعات RAW ممکن است دارای محدوده داینامیکی برابر با یک فیلم باشند. اگر این چنین باشد، SILKYPIX می تواند از مقدار ماکسیمم این محدوده استفاده کند.
- تنظیمات عکس با چرخاندن و افکت حرکت و پرسپکتیو.
- تنظیمات یک تعادل رنگ سفید حرفه ای برای تصحیح عکس ها بدون نیاز به فیلترهای تصحیح رنگ آمیزی نوری.
- تنظیمات محیط نرم افزار برای ویرایش ساده تر به همراه تنظیمات قرار گیری تصاویر بند انگشتی و چندین پیش نمایش.
- عملکرد حذف گرد و خاک و خش از روی عکس.
- عملکرد دسته ای، تاریخچه ویرایش، خواندن و ویرایش IPCT، مدیریت رنگ های پرینت و بهینه سازی شده برای CPU های چند هسته ای.
 

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی آموزش جامع تئوری موسیقی از مبتدی تا پیشرفته آموزش جامع تئوری موسیقی از مبتدی تا پیشرفته
تئوري موسيقي خورشيد آموزش تئوري موسيقي از مبتدي تا پيشرفته به صورت مالتي مديا براي اولين بار در ايران شامل دروس: 1-خطوط حامل 2-کليدها 3-ديرند نت ها 4-ميزان و کسر ميزان 5-سکوت ها 6-نقطه و خط اتحاد 7-ميزانهاي ساده و ترکيبي 8-ميزانهاي لنگ 9-پرده،نيم پرده و علامت هاي عرضي ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - زمستان ۹۱ (Gerdoo 13)
- بسته جادویی آیفون 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- 3Ds Max Digital Tutors 2013 - مجموعه عظیم آموزشی 2013 تری دی مکس از شرکت دیجیتال تیوترز
- بازی ایرانی اتومبیل رانی شتاب در شهر - Speed in City Open World Racing


خرید اینترنتی بازی Far Cry 3 - بازی فریاد سهمگین 3 خرید اینترنتی بازی F1 RACE STARS - بازی مسابقات ستارگان فرمول یک خرید اینترنتی بازی The Sims 3 Seasons - بازی سیمز 3 نسخه فصل ها ( نسخه Expansion )
خرید اینترنتی بازی Assassins Creed III - بازی اعتقاد یک آدم کش 3 خرید اینترنتی بازی Hitman Absolution - بازی هیتمن : به دنبال بخشایش خرید اینترنتی بازی Football Manager 2013 - بازی مدیریت فوتبال 2013

دانلود Power Retouche Retouching Suite 7.8.0 Retail - جعبه ابزار روتوش و بهینه سازی تصاویر

Posted: 11 Mar 2013 12:42 AM PDT

دانلود Power Retouche Retouching Suite

Power Retouche Retouching Suite نام مجموعه ابزارهای کمکی قدرتمندی و پلاگین های متنوع برای نرم افزار فتوشاپ می باشد که به وسیله آن کاربران قادراند تا در بسیاری از موارد تنها با چند کلیک نتیجه مورد نظر و دلخواه خود در هنگام ویرایش و ایجاد تغییرات بر روی تصاویر بدست آورند.
از میان ابزارهای موجود در این مجموعه می توان به ابزارهای سیاه و سفید سازی تصاویر ، برش های شکلی ، تعیین و تنظیم تاریکی تصاویر ، پاک کننده رنگ های اضافی در حاشیه ها ، فیلترهای شفاف سازی تصویر ، اکولایزر رنگی و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت PowerRetouche می باشد.
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Aurora Media Workshop v3.4.47 - مجموعه ابزارهای کار بر روی فایل های صوتی و ویدیویی

Posted: 11 Mar 2013 12:38 AM PDT

دانلود Aurora Media Workshop

تاکنون نرم افزارهای مختلف زیادی را در زمینه های تبدیل فرمت فایل های تصویری و صوتی ، ویرایش تصاویر ، برش فایل های صوتی و ... به شما معرفی نمودیم. اگر شما در دسته کاربرانی می باشید که به تمام این برنامه های برای رفع نیازهای خود احتیاج دارید مسلما در ادامه کار با سیستم خودتان با مشکلاتی روبه رو خواهید شد ، زیرا با نصب این نرم افزارها شما دچار مشکلاتی خواهید شد که ناشی از حجم بالای کاری و یا ناهماهنگی بین این ابزار ناشی می شود.
نرم افزاری که امروز به شما در این مطلب معرفی می کنیم دارای ابزار مختلفی می باشد که شما تا کنون آن ها را به صورت پراکنده و در برنامه های مختلف مشاهده نمودید.
 
Aurora Media Workshop نام نرم افزاری از شرکت نرم افزاری MediaTox می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای MultiMedia فعالیت می کند. در این نرم افزار شما دارای ابزارهای های مختلفی برای تبدیل و ویرایش فایل های صوتی و تصویری می باشد. در واقع این نرم افزار یک استودیو خوب برای انجام امور مختلف مربوط به فایل های صوتی تصویری می باشد. شما در این برنامه از امکانات متعددی برخوردار می باشید که با این امکانات دیگر به نصب برنامه های متعدد بر کار بر روی تصاویر و یا فایل های صوتی خود ندارید.
 
از ویژگی ها و امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- تبدیل کننده فرمت های مختلف فایل های تصویری
- توانایی ویرایش فایل های تصویری و جداسازی تصاویر
- قابلیت اتصال فایل های تصویری به یکدیگر
- پشتیبانی از فرمت های AVI, MPEG1, MPEG2, ASF, WMV, VOB, DAT , DivX,Xvid
- تبدیل کننده فرمت های مختلف فایل های صوتی
- توانایی ویرایش فایل های صوتی و برش قسمت های مختلف یک فایل صوتی
- دارای ابزار ضبط کننده صدا
- پشتیبانی از فایل های mp3, wma, wav
- دارای ابزار کپی و ساخت Cd و DVD های صوتی و تصویری
- توانایی جداسازی صدای فایل های تصویری و ذخیره سازی آن به فرمت های mp3, wma, wav,ogg
- توانایی قرار دادن عکس بر روی فایل های تصویری
- قابلیت کار بروی چندین فایل به صورت همزمان
 و ... .
 

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment