Wednesday, November 14, 2012

P30world : دانلود Auslogics Disk Defrag Pro v4.2.1.0 - نرم افزار یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Auslogics Disk Defrag Pro v4.2.1.0 - نرم افزار یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Auslogics Disk Defrag Pro v4.2.1.0 - نرم افزار یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک

Posted: 14 Nov 2012 01:38 AM PST

دانلود Auslogics Disk Defrag Pro v4.2.1.0 - نرم افزار یکپارچه سازی اطلاعات هارد دیسک

Auslogics Disk Defrag Pro نرم افزاری برای یکپارچه سازی اطلاعات روی هارد دیسک می باشد که با استفاده از آن می توانید به بالاترین کارآیی هارد دیسک خود دست پیدا کنید. الگوریتم های بهینه شده و جدید این نرم افزار و تکنولوژی یکپارچه سازی "زمان Boot" ویندوز، از مهمترین ویزگی های آن می باشد. Auslogics Disk Defrag Pro می تواند انواع سیستم های پرونده مانند MFT, pagefile, hiberfil و... را با استفاده از 4 الگوریتم مختلف، دفرگ کند. این نرم افزار نه تنها می تواند اطلاعات روی هارد دیسک را یکپارچه سازی کند ، بلکه از چندپارگی های بعدی نیز جلوگیری خواهد کرد.استفاده از الگوریتم های ویژه برای درایوهای فعال SSD و VSS ، گزارش جزئیات و نمایش جداول کارآیی ، از دیگر ویژگی های Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.
امکانات نرم افزار Auslogics Disk Defrag Pro v4.2.1.0 :
- افزایش کارآیی سیستم: با استفاده از Auslogics Disk Defrag Pro می توانید سرعت دسترسی به فایل ها را افزایش دهید. این به معنی افزایش سرعت سیستم می باشد.
- الگوریتم های هوشمند یکپارچه سازی: 4 الگوریتم مختلف یکپارچه سازی برای جایگزینی هوشمند فایل ها ، می تواند بیشینه (ماکزیمم) سرعت را به صورت دائمی برای کامپیوتر شما فراهم کند.
- یکپارچه سازی زمان Boot: شما می توانید تمامی فایل ها ، شامل فایل های سیستمی که به صورت عادی توسط ویندوز قفل هستند را به صورت منفرد دفرگ کنید.
- جلوگیری از چند پارگی فایل هایی که در آینده روی هارد اضافه می شوند.

Auslogics Disk Defrag Pro

- پاک سازی دیسک ها و بررسی آنها: برای اجرای سریعتر و ایمن تر عملیات یکپارچه سازی، شما می توانید برنامه ای برای پاک سازی فایل های موقت و بررسی مشکلات دیسک ها ، تنظیم کنید.
- جداول کارآیی: Auslogics Disk Defrag Pro گزارش های دقیق و جداولی برای بررسی وضعیت افزیش سرعت و بهینه سازی هارد دیسک ، آماده می کند.
- Wizard برای اجرای عملیات دفرگ ، تا بهترین روش یکپارچه سازی را برای کامپیتور خود انتخاب کنید.
- مدیریت منابع: استفاده کم از منابع سیستم در حین اجرای عملیات و یا برداشتن هر گونه محدودیت برای افزایش سرعت یکپارچه سازی ، از دیگر امکانات Auslogics Disk Defrag Pro می باشد.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی  آموزش جامع Microsoft Visual Studio C#.NET 2010 آموزش جامع Microsoft Visual Studio C#.NET 2010
آموزش جامع Microsoft Visual Studio C#.NET 2010 قویترین زبان برنامه نویسی شی گرا در سال 2000 میلادی شرکت مایکروسافت ابداع و ایجاد Platform جدید برنامه نویسی خود را موسوم به دات نت (Microsoft .NET) اعلام نمود. این زبان توسط آندرس هلزبرگ و نیز اسکات ویلتاموث ساخته شد در جهت ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان، Photoshop For photographers مناسب برای عکاسان و گرافیست ها
- مجموعه نرم‌افزاری گردو ۲۰۱۳ - پاییز ۹۱ (Gerdoo 12)
- بسته جادویی آندروید 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی
- ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی

دانلود PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus v9.1.0.2898 - نرم افزار مقابله با بدافزار های جاسوسی

Posted: 14 Nov 2012 01:02 AM PST

دانلود PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus v9.1.0.2898 - نرم افزار مقابله با بدافزار های جاسوسی

PC Tools Spyware Doctor نرم افزاری قدرتمند برای مقابله با انواع جاسوس افزارهای خطرناک می باشد. چندین لایه امنیتی یکپارچه در این نرم افزار وجود دارد که جاسوس افزارها را در هنگام حمله یا آلوده کردن کامپیوتر، کاملا متوقف می کند. تکنولوژی حرفه ای آن برای استفاده روزانه طراحی شده و می تواند از اطلاعات شخصی شما در برابر جاسوس افزارها محافظت به عمل آورد.
امکانات نرم افزار PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus v9.1.0.2898 :
- امنیت بالا در برابر جاسوس افزارها.
- دفاع در برابر انواع خطرات آنلاین که قصد حمله به سیستم شما را دارند.
- نمایش درجه امنیت وبسایت ها به صورت مستقیم روی مرورگر شما.
- بررسی فایل ها قبل از وارد شدن آنها به کامپیوتر.
- جلوگیری از خطرات جدید و ناشناخته ، سریعتر از روش های قدیمی با استفاده از امنیت حرفه ای بر اساس رفتار فایل ها.
- امنیت در حین کپی و انتقال فایل ها بدون کاهش سرعت آنها.
- امنیت کامل در حین فشرده سازی و استخراج فایل ها بدون کاهش سرعت.
- امنیت کامل در حین مدیریت ویدئوها، موزیک ها و دیگر انواع رسانه ها.
- امنیت کامل در اجرای نرم افزارها.
- فایل های دانلود شده از اینترنت به صورت خودکار توسط تکنولوژی هوشمند نرم افزار، چندین بار اسکن می شوند.

PC Tools Spyware Doctor with AntiVirus

- تنظیم سطح کارآیی و امنیت مورد نیاز شما.
- بهینه سازی کارآیی برای افزایش سطح امنیت یا انتخاب سطحی متعادل بین کارآیی خوب و امنیت خوب.
- رابط کاربری جدید و کاربر پسند.
- اجرا در پس زمینه ، آپدیت خودکار، اسکن زمان بندی شما و حذف آلودگی ها.
- آنالیز رفتاری هوشمندتر که می تواند بسیار سریعتر از گذشته نرم افزارهای خطرآفرین را بلاک کند.
- محافظت از حریم شخصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات آنلاین.
- اسکن کننده حافظه سیستم برای حذف جاسوس افزارهایی که روی حافظه سیستم مخفی می شوند.
- امنیت مرورگر اینترنت، کوکی ها و سایت ها برای مرور ایمن اینترنت و محافظت از شما در برابر وب سایت های خطرآفرین.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Call of Duty Black Ops II - بازی ندای وظیفه : ماموریت های سیاه 2

Posted: 13 Nov 2012 09:58 PM PST

دانلود Call of Duty Black Ops II - بازی ندای وظیفه : ماموریت های سیاه 2

بازی بسیار مهیج Call of Duty : Black Ops II که در دسته بازیهای اول شخص و بمبی تفنگی قرار دارد، بار دیگر شما گیمرها را به دنیای وهم و تاریکی و ماموریتهای بلک آپس بازمیگرداند. بازی جنگی Black Ops II که براساس جهان در زمان آینده ساخته شده ، گیمرها را روانه ی میدانهای جنگ میکند. از نکات مهم این ورژن این است که مراحل بازی Black Ops II در کمپین جنگی تک نفره به صورت شاخه ای تقسیم بندی شده و پشت سرهم و به صورت خطی نیستند ، بر این اساس کاربرها با انتخاب کاملا آزاد خود مراحل را پشت سر میگذارند. ورژن جدید این بازی چند نفره به گیمرها مدرن ترین تسلیحات و تجهیزات نظامی را ارائه میکند که متعلق به سال 2025 میباشند. یکی از سورپرایزهای این بازی برای شما ، کمپین مجزای زامبی ها میباشد که دارای موتور بازی چند نفره میباشد.
برخی از ویژگیهای بازی Call of Duty Black Ops II :
- ویژگی Create-A-Class: این ویژگی به طور کامل مجددا بازسازی و طراحی شده است و به گیمرها سیستم pick-10 را معرفی میکند که به شکلی منحصر به فرد ، در انتخاب تجهیزات نظامی آزادی بیشتری به گیمرها میدهد. شما قادر به انتخاب ده المنت هستید که هر کدام به ارزش یک پوینت میباشد. با این ترکیب ده تایی تقریبا همه چیز برای شما امکان پذیر میشود.
- سیستم امتیاز دهی جدید: سیستم امتیاز دهی جدید ScoreStreaks که به جای همتای قبلی خود یعنی KillStreaks طراحی شده ، جذابیت بیشتری را نیز به این بازی بخشیده است. براساس این سیستم شما ازین به بعد از طریق کمک رسانی به گروه خود ، تسخیر پرچم ها ، دفاع از هم تیمی های خود با سپر جدیدی به نام Assault Shield و کشتن دشمن ها ، امتیاز کسب خواهید کرد، این اقدامات به پیروزی تیم شما و طبعا بالا بردن امتیاز شما منجر میشود.

Call of Duty Black Ops II

- مسابقات eSports توسط بازیهای لیگی: بازی جنگی Call of Duty : Black Ops II به گیمرها سیستم حرفه ای بازی لیگی را معرفی میکند که مواردی مانند سیستم پیشرفته ی تنظیم مسابقات و همچنین Seasonal ladders (مسابقات زمانبندی شده) را دربر میگیرد. کافیست تنها بخش کوچکی از مسابقه ها را انجام دهید تا سطح مهارتهای شما محاسبه شود و از آن پس شما در گروه افرادی قرار میگیرید که از نظر سطح مهارت در بازی ، مشابه شما میباشند. شما باید سعی داشته باشید برنده شوید تا در جای بالاتری از رنک بندی قرار بگیرید. اگر بتوانید به صورت یکنواخت در این بازی پیشرفت داشته باشید ، به مکانهای بالاتر پلکان فصلی خواهید رفت و در گروههای دشوارتر قرار خواهید گرفت. این سیستم پیشرفته ی تنظیمات مسابقات به خوبی اطمینان حاصل میکند که شما درگروه معین خود قرار گرفته اید و با اعضای گروه خود سطح مهارت نابرابر ندارید. بازی لیگی فقط مختص شخص خاصی نیست بلکه همه میتوانند از آن بهره ببرند. ویژگی COD Castings قابلیت جدید این بازی ، به شما این امکان را میدهد که بخشهای محبوب بازی و قسمتهای خاص ویدئوهای ضبط شده را خودتان گزارش گری کنید.
- تسلیحات ، وسایل اضافی و تمامی تجهیزات آپگرید شده اند: جنگ در زمان آینده به این معنی است که تمامی تکنولوژی هایی که سربازها در میدان جنگ استفاده میکنند ، باید مدرن و آپگرید شده باشند. علاوه بر این ، امکانات و مزیتهای تسلیحاتی در حال حاضر داخل لیست اضافات قرار داده شده است.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment