Saturday, November 10, 2012

P30world : دانلود Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta - نرم افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی +2 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta - نرم افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی +2 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta - نرم افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی

Posted: 10 Nov 2012 06:16 AM PST

دانلود Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta - نرم افزار قدرتمند رایت سی دی و دی وی دی

Ashampoo Burning Studio 12 نسخه جدید نرم افزار رایت سی دی، دی وی دی و دیسک های Blu-ray است که شما با استفاده از آن می توانید انواع اطلاعات را روی دیسک های مختلف رایت کنید. نسخه Ashampoo Burning Studio 12 از نام های طولانی فایل ها تا 127 کاراکتر برای دی وی دی و Blu-ray و 64 کاراکتر برای سی دی پشتیبانی می کند. تنظیمات خودکار ، ذخیره و بارگذاری مجدد پروژه ها، ساخت ایمیج، مدیریت ساده فایل ها با استفاده از Drag & Drop و بسیاری قابلیت های دیگر را می توان از امکانات مفید این نرم افزار دانست.
امکانات نرم افزار Ashampoo Burning Studio 12 v12.0.0 Beta :
- سرعت بسیار بالا در رایت با پشتیبانی از سیستم های چند هسته ای جدید برای آماده سازی ویدئو و رایت سریعتر آنها روی دیسک ها.
- حالت جدید Compact با طراحی جدید و مدرن خود همیشه روی دسکتاپ شما مهیا خواهد بود و شامل تمامی عملکردهای مهم برای رایت سریع اطلاعات می باشد.
- امروزه شما می توانید به اطلاعات خود در انواع شبکه های اجتماعی و سرویس های ابری آنلاین دسترسی داشته باشید. این قابلیت باعث تغییراتی عمده در نسخه Ashampoo Burning Studio 12 شده است. بدین ترتیب شما می توانید به اطلاعات خود در منابع آنلاین مانند فیس بوک، Flickr، Picasa یا Dropbox به راحتی دسترسی داشته باشید.
- با استفاده از یک رابط کاربری منفرد می توانید به تمامی منابع مانند درایوهای داخی مثل هارد دیسک ، درایوهای خارجی مانند دوربین های دیجیتال یا منابع آنلاین دسترسی داشته باشید. با انتخاب فایل ها می توانید پیش نمایشی از آنها مشاهده کرده و آنها را روی پروژه خود اضافه کنید.

Ashampoo Burning Studio

- ساخت اسلایدشوهای زیبا از عکس ها، سی دی های صوتی، دیسک های بلو - ری ، ویدئوهای HD، ویدئو سی دی یا دیسک های نسخه پشتیبان در Ashampoo Burning Studio 12 تنها با چند کلیک امکان پذیر می باشد.
- رابط کاربری نرم افزار بسیار ساده و مدرن طراحی شده و کاربر می تواند با استفاده از طرح ابتکاری آن به تمامی بخش های نرم افزار با سرعت زیاد دسترسی داشته باشد.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی  آموزش جامع Microsoft Visual Studio C#.NET 2010 آموزش جامع Microsoft Visual Studio C#.NET 2010
آموزش جامع Microsoft Visual Studio C#.NET 2010 قویترین زبان برنامه نویسی شی گرا در سال 2000 میلادی شرکت مایکروسافت ابداع و ایجاد Platform جدید برنامه نویسی خود را موسوم به دات نت (Microsoft .NET) اعلام نمود. این زبان توسط آندرس هلزبرگ و نیز اسکات ویلتاموث ساخته شد در جهت ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- آموزش جامع Microsoft Access 2010
- آموزش جامع Microsoft office Power Point 2010
- آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان، Photoshop For photographers مناسب برای عکاسان و گرافیست ها
- بسته جادویی نوکیا 2012 (ویرایش ششم) + به همراه دفترچه راهنمای فارسی

دانلود Photo Slideshow Creator v4.25 - نرم افزار ساخت اسلاید شو

Posted: 10 Nov 2012 01:13 AM PST

دانلود Photo Slideshow Creator v4.25 - نرم افزار ساخت اسلاید شو

Photo Slideshow Creator نرم افزاری کاربردی برای ساخت اسلایدشو از تصاویر به همراه موزیک و افکت های حرکتی زیبا می باشد. این نرم افزار امکان اضافه کردن تعداد زیادی عکس و عنوان ، انتخاب تم و... را به شما می دهد. بعد از ساخت و طراحی اسلایدشو ، می توانید آن را در فرمت فایل اجرایی EXE، به صورت Screensaver یا ویدئو با کیفیت Full HD ذخیره کنید.
امکانات نرم افزار Photo Slideshow Creator v4.25 :
- افکت های حرکتی متعدد از سبک های کلاسیک تا سبک های مدرن در این نرم افزار وجود دارند و شما می توانید با استفاده از آنها به اسلایدشو خود جلوه ای زیبا ببخشید.
- ساخت اسلایدشوهای زیبا به همراه موزیک از دیگر امکانات نرم افزار است. Photo Slideshow Creator به شما امکان اضافه کردن تعداد نامحدودی از فایل های موزیک مانند MP3، WAV و WMA را می دهد. موزیک پس زمینه می تواند بر جلب توجه و زیبایی اسلایدشو شما تاثیر مهمی داشته باشد.
- تبدیل فرمت اسلایدشو به فرمت های ویدئویی محبوب شامل DivX, MPEG4, H.264, 3GP از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. تنظیمات از پیش تعیین شده متعددی برای انواع خروجی در نرم افزار تعبیه شده که از نمونه آنها می توان به خروجی ویدئو برای گوشی های تلفن همراه تا ویدئوهای HD اشاره کرد.
- ساخت اسلایدشوهای زیبا برای دستگاه های موبایل مانند گوشی های هوشمند، iPhone، iPad، Sony PSP و دیگر پلیر ها. این اسلایدشوها راهی خوب برای نمایش عکس ها به دیگران می باشد. اکثر گوشی های مدرن توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند.

Photo Slideshow Creator

- ساخت اسلایدشوهای منحصر به فرد و نمایش آنها روی تلویزیون، صفحه کاغذ، بیلبورد تبلیغاتی و حتی روی صحنه تئاتر به صورت مجازی از امکانات جالب Photo Slideshow Creator می باشد.
تبدیل فرمت اسلایدشوها به فرمت های ویدئو که برای آپلود روی سایت های میزبانی ویدئو و شبکه های اجتماعی مناسب می باشد، از دیگر قابلیت های نرم افزار است. بدین ترتیب شما می توانید به سادگی اسلایدشو خود را روی یوتیوب، فیس بوک، MySpace و یا دیگر سایت های به اشتراک گذاری ویدئو، قرار دهید.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود OnOne Perfect Photo Suite v7.0 - نرم افزار قدرتمند بهینه سازی و ویرایش تصاویر

Posted: 10 Nov 2012 12:38 AM PST

دانلود OnOne Perfect Photo Suite v7.0 - نرم افزار قدرتمند بهینه سازی و ویرایش تصاویر

Perfect Photo Suite 7 برای Adobe Photoshop و Adobe Lightroom شامل 6 نرم افزار مختلف و 4 محصول جدید می باشد. عکاسان با استفاده از این مجموعه کامل می توانند توسط یک پنل واحد به ابزار مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. این بسته نرم افزار که توسط حرفه ای ترین برنامه نویسان طراحی شده است قابل استفاده برای عکاسان مبتدی و حرفه ای می باشد تا از ابزار ابتکاری آن برای ساخت افکت روی عکس ، روتوش تصاویر، ساخت و ترکیب چندین عکس، جایگزینی پس زمینه های ناخواسته ، تغییر سایز عکس ، تغییر عمق رنگ ، تغییر تندی رنگ ، اضافه کردن حاشیه و... استفاده کنند.
نرم افزارهای مجموعه Perfect Photo Suite عبارتند از :
-
Perfect Portrait
- Perfect Layers
- Perfect Effects
- Perfect Mask
- Perfect Resize
- FocalPoint
- PhotoFrame
معرفی محصولات مجموعه OnOne Perfect Photo Suite v7.0 :
- Perfect Effects :
کتابخانه ای کامل از افکت های حرفه ای عکاسی با امکان پردازش دسته ای تصاویر ، اضافه کردن واترمارک ، اضافه کردن چندین افکت به صورت همزمان و...
- Perfect Portrait : ابزاری جدید برای روتوش تصاویر پرتره که عکاسان می توانند با صرف وقت کمتر بهترین نتایج را توسط آن بدست آورند.
- Perfect Layers : برای ساخت و ویرایش فایل های چند لایه و PSD به صورت مستقیم در Lighroom یا به صورت مستقل.

Perfect Photo Suite

- Perfect Mask : ابزار قدرتمندی برای جایگزینی پس زمینه با استفاده از ابزار ابتکاری ساخت ماسک.
- Perfect Resize : ابزار کاملا استاندارد برای تغییر سایز عکس بدون کاهش کیفیت با استفاده از روش های جدید در حفظ شفافیت لبه ها.
- PhotoFrame : ابزاری حرفه ای برای ساخت مجازی هر نوع فریم و قاب با استفاده از امکانات مختلفی مانند تکسچر ، سایه گذاری و...
- FocalPoint : نرم افزار برای سایه روشن کردن عناصر اصلی در عکس با مات کردن نواحی دیگر و اضافه کردن عمق به عکس ، قرار دادن افکت بوکه ، روشن یا تیره کردن نواحی مختلف و...

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment