Saturday, September 1, 2012

P30world : دانلود Video Booth Pro v2.4.3.6 - نرم افزار افزودن افکت به ویدیوهای وبکم +1 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Video Booth Pro v2.4.3.6 - نرم افزار افزودن افکت به ویدیوهای وبکم +1 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Video Booth Pro v2.4.3.6 - نرم افزار افزودن افکت به ویدیوهای وبکم

Posted: 01 Sep 2012 07:43 AM PDT

دانلود Video Booth Pro v2.4.3.6 - نرم افزار افزودن افکت به ویدیوهای وبکم

با استفاده از نرم افزار Video Booth می توانید به سادگی توسط وبکم خود کلیپ های ویدئویی و عکس های زیبا تهیه کنید. اضافه کردن افکت های زیبا روی عکس و ساخت ویدئوهای جالب و فانتزی از امکانات این نرم افزار به شمار می رود تا شما بتوانید آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لحظات خوشی داشته باشید و یا نتیجه کار خود را روی یک وبسایت و یا مستقیماً روی یوتیوب آپلود کنید.
امکانات نرم افزار Video Booth Pro v2.4.3.6 :
- تهیه عکس : عکس گرفتن توسط دوربین های متصل به کامپیوتر با استفاده از Video Booth بسیار ساده است. تنها کافیست نرم افزار را اجرا کنید ، تصویر را تنظیم کرده و کلیک کنید. تهیه یک عکس در حالت عادی یا 4 عکس در حالت "عکس برداری ادامه دار" از امکانات این بخش به شمار می روند. قبل از ثبت عکس ، Video Booth روی صفحه نمایش شما فلشی را ظاهر می کند تا شما بدانید که چه زمانی عکس گرفته شده است.

Video Booth Pro

- ضبط کلیپ های ویدئویی : با استفاده از Video Booth می توانید کلیپ های ویدئویی را تنها با چند کلیک از طریق وبکم کامپیوتر خود ضبط کنید. چیزی که در اینجا مهم است، پایداری و روانی کار نرم افزار می باشد. افکت های مختلفی برای اضافه کردن روی ویدئو در Video Booth وجود دارند.
- استفاده از افکت های متنوع : شما می توانید با استفاده از افکت های متنوعی که در نرم افزار تعبیه شده اند ، ظاهر خود را در عکس یا ویدئو تغییر دهید. می توانید خود را در پس زمینه ای فضایی و یا در جنگلی انبوه نمایش دهید. این افکت ها به خوبی روی ویدئوها و عکس های گرفته شده کار می کنند و مطمئناً از آنها لذت خواهید برد.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری
Unity نرم افزاری جامع است که می توان از آن برای ساخت بازی های ویدیویی سه بعدی و یا انیمیشن های real-time سه بعدی استفاده نمود. Unity یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت بازی می باشد که یک محیط یکپارچه گرافیکی را به همراه متدهای اولیه ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- مجموعه آموزش حرفه ای فتوشاپ CS6 شرکت کلبی - Photoshop CS6 Kelby Training
- مجموعه آموزشی فتوشاپ CS6 شرکت لیندا ( مخصوص گرافیست ها ، طراحان و عکاسان ) - Lynda Photoshop CS6
- پکیج نرم افزار Adobe Master Collection CS6
- ویندوز 7 سرویس پک 1 آپدیت شده تا ابتدای سال 2012 بصورت 32 و 64 بیتی - Windows 7 Ultimate SP1 Updated December 2011

دانلود NetSarang Xmanager Enterprise v4.0.0201 - نرم افزار مدیریت شبکه

Posted: 01 Sep 2012 02:16 AM PDT

 دانلود NetSarang Xmanager Enterprise v4.0.0201 - نرم افزار مدیریت شبکه

NetSarang Xmanager Enterprise v4.0 نرم افزاری قدرتمند برای مدریت شبکه و به اشتراک گذاشتن منابع موجود و کنترل کاربران شبکه میباشد. بدین ترتیب می توان تمامی منابع محاسبات شرکتی که تحت شبکه قرار گرفته است را برای هر کاربر به صورت یکپارچه ارائه کرد. NetSarang Xmanager Enterprise یکی از نرم افزارهای است که امروزه بسیاری از محیط های شبکه شرکت های پیچیده به آن نیاز دارند. این مجموعه شامل بخش های Xmanager 3D, Xshell, Xftp, Xlpd در یک بسته نرم افزار می باشد.Xmanager 3D به شما امکان به اشتراک گذاری نرم افزارهای پنجره 3D (OpenGL) X را داده و شما توسط Xshell می توانید سرورهای Unix/Linux را توسط یک ترمینال امن ، مدیریت کنید. Xftp برای انتقال ساده و ایمن فایل ها بین سیستم ها می باشد. و در نهایت Xpld برای پرینت اسناد یک سیستم روی یک سیستم دیگر کاربرد دارد.
تمامی این نرم افزار یک ماژول امنیتی SSH معمولی (Shel ایمن) را دارا هستند و با یکدیگر نیز سازگار می باشند. بدین ترتیب کاربران می توانند بازدهی کار خود را به صورت محسوسی افزایش دهند. از زمانی که تمامی این نرم افزار در یک بسته ارائه شده است ، کاربران می توانند بیشترین استفاده را از یک بسته نرم افزار ببرند.

NetSarang Xmanager Enterprise

شما می توانید توسط Xmanager Enterprise سیستم های سرور را کنترل کنید ، از نرم افزارهای سیستم های دیگر استفاده کنید ، فایل ها را بین سیستم های شبکه جا به جا کنید و همینطور فایل ها را روی سیستم های دیگر پرینت کنید. تمامی این کارها از طریق محیط ویندوز شما امکان پذیر است.
بسته نرم افزار NetSarang Xmanager Enterprise با ویندوزهای XP / 2000 / Vista و ویندوز 7 کاملا سازگار است.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment