Sunday, September 30, 2012

P30world : دانلود Pdf995 Printer Driver v11.6 - نرم افزار ایجاد فایل های PDF از طریق فرمان پرینت +3 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Pdf995 Printer Driver v11.6 - نرم افزار ایجاد فایل های PDF از طریق فرمان پرینت +3 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Pdf995 Printer Driver v11.6 - نرم افزار ایجاد فایل های PDF از طریق فرمان پرینت

Posted: 30 Sep 2012 06:54 AM PDT

دانلود Pdf995 Printer Driver v11.6 - نرم افزار ایجاد فایل های PDF از طریق فرمان پرینت

Pdf995Suite ترکیبی از 3 نرم افزار Pdf995 ، PdfEdit995 و Signature995 می باشد که مجموعه ای حرفه ای برای انتشار اسناد PDF است. شما با استفاده از این نرم افزارها می توانید اسناد با کیفیت حرفه ای در فرمت فایل PDF را به راحتی تولید کنید. رابط کاربری آن بسیار ساده و زیبا طراحی شده تا تنها با دستور Print بتوانید از طریق هر نرم افزاری اقدام به تهیه فایل PDF کنید. اسناد PDF را می توانید در هر کامپیوتری بدون کوچکترین تغییر در فونت و تصاویر با استفاده از یک نرم افزار اجرای فایل های PDF ، مشاهده کنید. با استفاده از این مجموعه قادر خواهید بود تا با انتخاب پرینتر PDF995 از هر دیالوگ پرینت ، هر نوع سندی را به فایل PDF تبدیل کرده و تنها کافیست نام فایلی که می خواهد بسازید را وارد کنید تا PDF ساخته شده ، به صورت خودکار در نرم افزار Acrobat (در صورت تقاضای شما) اجرا شود.
برای ویرایش و تنظیمات مختلف فایل های PDF می توانید از نرم افزار pdfEdit995 استفاده کنید. این نرم افزار دارای ابزار قدرتمندی برای خاموش کردن اجرای خودکار ، پیش نمایش و ایمیل کردن اسناد ، وارد کردن بوکمارک ، اضافه کردن لینک ، ترکیب فایل ها ، تغییر جهت سند ، اضافه کردن استامپ ، تنظیم رزولوشن عکس ، خلاصه کردن اسناد ، اجرای پرینت دسته ای از نرم افزار Microsoft Office و انتخاب چندین نوع روش اسم گذاری فایل ها در دیالوگ Pdf995 می باشد. همچنین امکان اضافه کردن امضای دیجیتال روی اسناد شما نیز می تواند از طریق نرم افزار Signature995 امکان پذیر باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های پنهان سازی مایکروسافت ، امکان رمز گذاری 128bit DES را برای شما فراهم کرده که دارای امنیتی در سطح بالا برای تمامی ارتباطات اینترنتی شامل تراکنش اسناد و تجارت می باشد. Signature995 از تکنولوژی های گواهینامه دیحیتال مایکروسافت در این راه استفاده می کند و شما می توانید از آن برای محدود کردن پرینت ، ویرایش و کپی متن و عکس اسناد PDF استفاده کنید.

ادامه مطلب / دانلود


جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی پی سی ورد :
خرید اینترنتی ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی ویندوز 8 Windows 8 Enterprise RTM نسخه نهایی بصورت 32/64 بیتی
ویندوز 8 ، نسل جدید سیستم عامل شرکت مایکروسافت است که نسبت به نسخه های قبلی ویندوز تغییرات زیادی داشته است . این تغییرات علاوه بر تغییر در ظاهر گرافیکی ، شامل ارایه تکنولوژی های جدید و افزایش سرعت و کارای ویندوز نیز میباشد . ظاهر گرافیکی ویندوز 8 ...
توضیحات بیشتر
خرید اینترنتی

- آموزش بازی سازی توسط موتور یونیتی ( Unity ) ارایه شده از شرکت دیجیتال تیوترز و دیزاین تری
- مجموعه آموزش حرفه ای فتوشاپ CS6 شرکت کلبی - Photoshop CS6 Kelby Training
- مجموعه آموزشی فتوشاپ CS6 شرکت لیندا ( مخصوص گرافیست ها ، طراحان و عکاسان ) - Lynda Photoshop CS6
- پکیج نرم افزار Adobe Master Collection CS6

دانلود Sony Vegas Pro v12 Build 367 (x64) - نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم

Posted: 30 Sep 2012 02:20 AM PDT

دانلود Sony Vegas Pro v12 Build 367 (x64) - نرم افزار ساخت و ویرایش فیلم

Vegas Pro 12 نرم افزاری قدرتمند دارای امکانات فراوان برای ویرایش و تدوین ویدئوها می باشد. این نرم افزار هم اکنون با استفاده از تکنولوژی افزایش شتاب GPU دارای کارآیی بسیار بالاتری بوده و پردازش ویدئوها و رندرینگ آنها بسیار ساده تر انجام می شود. ابزار ویرایش فیلم های 3 بعدی ، پشتیبانی از فرمت های مختلف ، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریعتر افکت ها ، Vegas Pro 12 را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است.
امکانات نرم افزار (Sony Vegas Pro v12 Build 367 (x64 :
- ابزار ویرایشی دقیق : ویرایش ویدئوهای SD،HD یا 3D با استفاده از عملکرد Drag & Drop به همراه ابزار ویرایشگر قدرتمند و افکت های ویدئویی منحصر به فرد از امکانات نسخه جدید نرم افزار می باشد. پشتیبانی از ویدئوهای 3 بعدی ، ویرایش multicamera، پردازش نقطه ای ویدئو، حذف حرکت دوربین در ویدئو، دستکاری صفحه بندی پنجره ها، پشتیبانی از ویدئوهای HDV/ AVCHD/ RED/ SDI/ XDCAM/ HDCAM SR و همگام سازی صوت و تصویر از نمونه امکانات Vegas Pro 12 می باشند.
- کارآیی بالاتر با استفاده از افزایش شتاب GPU : استفاده از دستگاه های AMD و NVIDIA که از OpenCL پشتیبانی می کنند می تواند سرعت و کارآیی نرم افزار را افزایش دهد.
- ویرایش ویدئوهای 3D : قابلیت وارد کردن، تنظیم کردن، ویرایش، پیش نمایش و ذخیره رسانه های 3 بعدی از امکانات جدید Vegas Pro 12 می باشد.

Sony Vegas Pro

- کنترل فوق العاده روی صوت : دسترسی به تعداد بی نهایت ترک های صوتی، میکس فراگیر 5.1، خودکارسازی افکت ها و فشرده سازی یا بسط دادن زمان از امکانات این بخش می باشد.
- ویرایش قدرتمند دیسک های Blu-Ray : تبدیل فیلم های Blu-ray DiscsBurn به دیسک Blu-ray به صورت مستقیم از Timeline نرم افزار.
- پشتیبانی از جدیدترین فرمت های دوربین های دیجیتال حرفه ای شامل XDCAM, NXCAM, AVCHD, RED.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود CyberLink PhotoDirector 4 Ultra v4.0.3306 Multilingual - نرم افزار مدیریت و ویرایش حرفه ای تصاویر

Posted: 30 Sep 2012 01:30 AM PDT

دانلود CyberLink PhotoDirector 4 Ultra v4.0.3306 Multilingual - نرم افزار مدیریت و ویرایش حرفه ای تصاویر

PhotoDirector 4 نرم افزاری برای مدیریت و ویرایش حرفه ای تصاویر می باشد. خلق عکس های منحصر به فرد توسط این نرم افزار به سادگی قابل انجام است. از زمانی که عکس های خود را وارد کامپیوتر می کنید ، این نرم افزار قدرتمند به همراه تمامی ابزاری که در اختیار دارد می تواند نیاز شما برای ساخت تصاویر حرفه ای برطرف کند. از نمونه ابزارهای PhotoDirector 4 می توان به ابزار مدیریت تصاویر ، تنظیم کردن عکس و امکانات حرفه ای ویرایش اشاره کرد.
امکانات نرم افزار CyberLink PhotoDirector 4 Ultra v4.0.3306 Multilingual :
- Adjustment Brush این نسخه دارای قابلیت تشخیص هوشمند لبه های عکس می باشد که به شما در انتخاب نواحی مختلف عکس کمک می کند.
- ماسک گرادیان : توسط این ابزار ویژه و حرفه ای می توانید 5 گرادیان یا تدارج رنگ به عنوان ماسک را به تصویر اضافه کنید که این قابلیت به شما امکان ویرایش یکپارچه یا تنظیم نواحی انتخاب شده عکس را می دهد.
- ابزار Adjustment Selection به صورت هوشمند ناحیه هایی را که می خواهید بهینه کنید سایه روشن می کند.
- تنظیمات Curves به شما امکان تغییر کلی روشنایی و کنتراست تصویر روی نواحی خاص عکس را می دهد.
- تصحیح لنز : این قابلیت برای تصحیح اعوجاج های عکس مانند انواع خمیدگی کاربرد دارد تا تصویر خود را به ظاهر طبیعی اش برگردانید.
- ابزار حذف اشیاء از روی عکس که با دقت بسیار بالا امکان حذف کردن اشیاء و افراد از روی عکس را به شما می دهد.
- امکان استخراج و ارسال عناصر از روی عکس و انتقال آنها روی یک پس زمینه دیگر.

CyberLink PhotoDirector

- افکت های جدید مانند افکت سیاه و سفید ، Sepia ، Tint یا مات برای ساخت جلوه های زیبا. با استفاده از براش پاک کننده می توانید آن بخش های عکس که می خواهید بدون افکت باقی بماند را از افکت پاک کنید.
- Eye Blinger ابزار جدیدی برای زیاد کردن سفیدی چشم های قرمز و خسته می باشد.
- حذف چین و چروک برای ساخت تصاویر پرتره با پوست های صاف و بدون لکه.
- Skin Smoother برای صاف کردن پوست و ساخت عکس های پرتره زیبا و حرفه ای.
- براش دندان برای سفید کردن دندان های زرد افراد در عکس.
- ابزار ساخت و طراحی واترمارک روی عکس.
- پشتیبانی از رنگ 16bit.

ادامه مطلب / دانلود


دانلود SlySoft CloneDVD Mobile v1.9.0.1 Final - نرم افزار تبدیل فیلم های DVD ، جهت اجرا بر روی دستگاه های قابل حمل

Posted: 30 Sep 2012 12:50 AM PDT

دانلود SlySoft CloneDVD Mobile v1.9.0.1 Final - نرم افزار تبدیل فیلم های DVD ، جهت اجرا بر روی دستگاه های قابل حمل

CloneDVD mobile می تواند فیلم های دی وی دی شما را با سرعت زیاد و در نهایت سادگی به فرمت های قابل اجرا روی دستگاه های قابل حمل مانند Sony PSP, Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN و... تبدیل کند. شما همچنین می توانید فیلم های دی وی دی را به فرمت های ویدئویی دیگری مانند DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل کنید. بدین طریق قادر خواهید بود که فیلم ها و سریال های محبوب خود را روی دستگاه های قابل حمل قرار داده و در هر مکان و زمانی آنها را مشاهده کنید. آیا دوست دارید که بچه ها را در ماشین سرگرم کنید؟ شما با تبدیل فیلم های انیمیشن و انتقال آنها به دستگاه های قابل حمل و نمایش آن ها به کودکانتان می توانید سفر خوشی را برای آنها فراهم کنید. رابط کاربری نرم افزار بسیار قدرتمند و ساده بوده و دارای موتور قدرتمندی برای تبدیل سریع و با کیفیت فیلم ها می باشد. بدین طریق کپی یک فیلم DVD به دستگاه موبایل تنها با چند کلیک ساده میسر خواهد بود.
ویژگی های نرم افزار CloneDVD Mobile 1.9.0.1 Final :
- تبدیل فیلم های DVD به فرمت های قابل اجرا در دستگاه های پخش قابل حمل مانند Sony PSP, Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN و...
- تبدیل فیلم DVD به فرمت های ویدئویی دیگر مانند DivX, XviD, AVI, MP4 و...
- موتور قدرتمند برای تبدیل فرمت ویدئو با بهترین کیفیت ممکن.
- پشتیبانی از فیلم های DVD چند زبانه.
- پیش نمایش ویدئو و مرور کلی تمام عناوین انتخاب شده از فیلم DVD.
- تنظیم سایز فایل نهایی.

CloneDVD Mobile

- پشتیبانی از امکانات برش قسمت های فیلم.
- سهولت در استفاده و راهنمای کمکی برای تغییر قدم به قدم تنظیمات.
- تهیه عکس در حین تبدیل فرمت.
- پایدار ، سریع و بدون نیاز به درایور ASPI.

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment