Monday, March 3, 2014

P30world : دانلود Wise Care 365 Pro 2.95.240 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز +4 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Wise Care 365 Pro 2.95.240 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز +4 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Wise Care 365 Pro 2.95.240 - نرم افزار بهینه سازی ویندوز

Posted: 03 Mar 2014 06:22 AM PST

دانلود Wise Care 365

Wise Care 365 نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. نصب و حذف کردن نرم افزار های مختلف باعث ایجاد فایل های اضافی شده وعلاوه بر ایجاد رخنه هایی در رجیستری باعث کندی پردازش و سرعت کامپیوتر می شوند. برای اینکه سیستم شما دچار کاهش سرعت نشود و بتوانید از نهایت سرعت آن استفاده کنید نیاز به نرم افزاری برای بهینه سازی دارید. نرم افزار Wise Care 365 قادر است رجیستری شما را اسکن کردن و تمامی مشکلات آن را برطرف کند و فایل های اضافی را پاک کند. همچنین دفراگ کردن هارد دیسک برای یکپارچه سازی فضای آزاد هارد از دیگر ویژگی های نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای بخش امنیتی و حریم شخصی خوبی است که باعث جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی و یا حذف History های گذشته مرورگرها میشود تا اطلاعات و سایت های مرور شده شما محرمانه باقی بماند. همچنین بازیابی فایل های از دست رفته و مخفی کردن فایل ها و پوشه های مهم از ویژگی های دیگر این نرم افزار است.لازم به ذکر است که تمامی عملیات بهینه سازی این نرم افزار تنها با یک کلیک انجام میشود.

ویژگی های نرم افزار Wise Care 365 Pro :
- پاک کردن، یکپارچه سازی و بهینه سازی رجیستری ویندوز.
- عمل یکپارچه سازی (دفراگ) و آزاد کردن فضای هارد دیسک شما.
- محافظت از حریم خصوصی با حذف History ها.
- بازیابی فایل های از دست رفته.
- اجرای سریع نرم افزار.
- مخفی کردن فایل ها یا پوشه های مهم.
- جلوگیری از استفاده غیر مجاز از برنامه های شخصی.
- خاموش کردن خودکار سیستم.
- بهینه سازی و آزاد کردن فضای رم برای افزایش عملکرد نرم افزار, بازی و ...
- بهینه سازی سیستم تنها با یک کلیک.
- پیشتیبانی از چندین زبان.
- سازگاری با اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8.
و..

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games

مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید Andrroid HD Games
سیستم عامل اندروید شرکت گوگل به عنوان پرطرفدارترین سیستم عامل حال حاضر دنیا بر روی اکثر گوشی های تلفن همراه، لوح های رایانه ای تبلت، تلویزیون ها قرار دارد. قابلیت های بی شمار این سیستم عامل موجب شده تا همه کاربران به سوی گوشی ها و تبلت های اندرویدی روی آورند. یکی از ویژگی های مجذوب کننده سیستم عامل اندروید، وجود میلیون ها بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در موضوعات مختلف است. در میان میلیون ها میلیون بازی سرگرم کننده کوچکی که برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، تعداد محدودی بازی به عنوان بازی HD و بسیار با کیفیت شناخته می شوند که کاربرانی که فقط یک بار یک بازی HD را بر روی گوشی اندروید بازی کرده باشند، اوج لذت این بازی ها را درک خواهند کرد. بازی های HD بازی های بزرگ و معروفی هستند که برخلاف بازی های رایج چند مگابایتی اندروید، علاوه بر فایل نصب دارای فایل Data برای مراحل هستند که این موجب بزرگی بازی هم از نظر حجم و اندازه و هم کیفیت و زیبایی آن می شود.
امروزه اکثر بازی های کامپیوتری روز دنیا یک نسخه پیشرفته نیز به صورت HD برای سیستم عامل اندروید عرضه می کنند که هرکدام از چند دلار تا چند ده دلار قیمت دارند. ما در این مجموعه کلکسیونی کاملا تست شده و ارزشمند از تمام بازی های برتر HD حال حاضر دنیا برای تمام دارندگان گوشی های اندروید و تبلت های اندروید گرد آوری کردیم. بیش از ۹۰ درصد این بازی ها بدون هیچ محدودیتی، بر روی تمام گوشی های اندرویدی و تبلت های اندرویدی دنیا با هر پردازنده گرافیکی نصب می شوند که ویژگی منحصر این مجموعه است.

توضیحات کلی مجموعه عظیم بازی های با کیفیت HD اندروید :
بیش از ۲۴۰ بازی اچ دی و جدید دنیا مخصوص گوشی ها و تبلت های اندروید
بهترین بازی های روز دنیا از تمامی ژانر های بازی : اکشن، اتومبیل رانی، ورزشی، استراتژیک، نقش آفرینی، سرگرم کننده، فکری، چند نفره و آنلاین
زیباترین و برترین بازی های دنیا در یک مجموعه استثنایی
مجموعه ای متفاوت و ضروری برای تمام دارندگان گوشی و تبلت اندروید
دارای راهنمای نصب فارسی برای تمامی بازی ها و آموزش استفاده از مجموعه
پکیج تخصصی بازی اچ دی برای اولین بار در ایران عرضه شده در قالب ۱۰ دی وی دی اورجینال به همراه یک DVD هدیه بهترین نرم افزارهای جدید اندروید - بیش از ۶۰۰ نرم افزار کاربردی ( مجموعا 11 DVD )
به صورت اتوران کامل با توضیحات فارسی

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 29800 تومان
پکیج 11 دی وی دی اوریجینال سیلور
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود IObit Driver Booster PRO 1.2.0.478 - نرم افزار آپدیت درایورهای سیستم

Posted: 03 Mar 2014 06:19 AM PST

دانلود IObit Driver Booster Pro

 IObit Driver Booster Pro افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم میباشد . شما توسط این نرم افزار قادر خواهید بود تا به راحتی درایوهای سیستم خود را اسکن کرده و در صورت نیاز ، اقدام به به بروزرسانی درایور مربوطه کنید.
این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند.
یکی از قابلیت های نرم افزار امکان بهبود در کارایی سیستم برای انجام بازی ها می باشد.

برخی از قابلیت های نرم افزار IObit Driver Booster Pro :
- اضافه شدن پوسته سفید و بهبود در GUI نرم افزار
- اضافه شدن جزئیات مشخصات بسیاری از درایورها
- بهینه سازی در الگوریتم شناسایی تست WHQL
- بهینه سازی بخش دانلود
- شناسایی خودکار درایورهای قدیمی
- افرایش کارایی سیستم تنها با یک کلیک
- بهبود در کارایی سیستم برای انجام بازی ها
- استفاده سریع ، امن و آسان
- امکان بکاپ گیری از درایوها در صورت بازگردانی آن
- امکان نصب بروی اکثر سیستم عامل ها بخصوص ویندوز 8
و....
 

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Foxit Reader 6.1.4.0217 - نرم افزار مشاهده فایل های PDF

Posted: 03 Mar 2014 06:16 AM PST

دانلود Foxit Reader

Foxit Reader نام نرم افزاری کاربردی و کم حجم به منظور مشاهده فایل های PDF با کیفیت بالا می باشد.توسط این نرم افزار رایگان می توانید به سرعت کتاب های الکتریکی را مرور نمایید. در این نرم افزار نیز ابزارهایی به منظور استفاده کامل از یک فایل PDF فراهم شده است. Foxit Reader نرم افزاری کاملا قابل شخصی سازی به منظور کار و گسترش به ساده ترین شکل ممکن می باشد. از قابلیت های این نرم افزار منحصر بفرد می توان به فرم های Interactive ، پشتیبانی از چندین زبان ، افزونه جاوا اسکریپت ، رابط کاربردی Steamline و بسیاری دیگر اشاره نمود.
 این نرم افزار توسط کمپانی Foxit بروی سیستم عامل های 98/8/Me/2000/XP/2003/Vista/7 منتشر شده است.

ویژگی های نرم افزار Foxit Reader :
- جدید! امکان تبدیل کل پی دی اف در قالب یک فایل Text ساده
- جدید! ابزار حاشیه نویسی برای علامت گذاری ، کشیدن طرح ، نوشتن متن در محیط PDF
-
 بهبود سرعت عملیات پرینت
- افزونه جاوا اسکریپت برای ایجاد فرمت های منطقی و اطلاعات قابل استفاده
- رابط کاربری Steamline
- پشتیبانی از فرم های XFA
- پشتیبانی از PDF های محافظت شده
- پشتیبانی از سقارشی های کلید های میانبر
- پشتیبانی از بارگزاری دوباره یک فایل PDF
- سازگاری با سیستم های 98/Me/2000/XP/2003/Vista/7/8
و....

ادامه مطلب / دانلود


دانلود GiliSoft Video Editor 6.1.0 - نرم افزار ویرایش فیلم و ویدئو

Posted: 03 Mar 2014 06:14 AM PST

دانلود GiliSoft Video Editor

این نرم افزار ویرایش ویدئو امکان ویرایش فایل های ویدئویی در فرمت های مختلفی مانند AVI، MPEG، H.264، SWF، MOV، WMV و... را به شما می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را برای اجرا روی دستگاه های مختلف مانند iPod، iPhone، PSP، PS3 و... تبدیل کنید.با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor دیگر نگران فرمت ، نسبت فریم یا سایز فایل های ویدیویی در عملکردهایی مانند ترکیب ، تقسیم و تدوین آنها نباشید.

امکانات نرم افزار GiliSoft Video Editor :
- جدید! امکان اضافه کردن موزیک به ویدیو : با استفاده از این قابلیت شما قادر به اضافه کردن موزیک متن به در هر بخش ویدیو کلیپ خواهید بود.
- تبدیل فرمت های صوتی و ویدیو به یکدیگر: این نرم افزار از فرمت های صوتی و ویدیویی فراوانی مانند  AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4،MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC پشتیبانی می کند.
- انتخاب فرمت برای ترکیب و چسباندن ویدئوها: شما می توانید فایل های ویدئویی در فرمت های مختلف را به یکدیگر بچسبانید و آن ها را در فرمت های مختلف نیز ذخیره کنید.
- تنظیمات برای چسباندن ویدئوها: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیمات نسبت فریم ، Bitrate و رزولوشن ویدئو را داده تا به بهترین نتیجه دلخواه خود برسید.
- تقسیم دستی یا خودکار ویدئو: شما می تواند با کشیدن لغزده روی نقطه خاصی از ویدئو ، آن را برش دهید و یا با تعیین زمان ، سایز و یا میانگین خاصی ، این پردازش را به صورت خودکار در اختیار داشته باشید.
- ذخیره کلیپ ها در فرمت های مختلف: شما می توانید فرمت مورد نظر خود را در لیست نرم افزار مشاهده و کلیپ خود را در فرمت دلخواه ذخیره کنید.
- پارامترهای مختلف: GiliSoft Video Editor به شما امکان تنظیم پارامترهای مختلف مانند نسبت فریم ، Bitrate یا رزولوشن را می دهد.
- پشتیبانی از پیش نمایش: با مشاهده پیش نمایش ویدئوی منبع و ویدئوی خروجی می توانید تنظیمات دلخواه را روی آن اعمال کنید.
- اجرا در پس زمینه: این نرم افزار می تواند عملیات مختلف برش ، چسباندن و تقسیم ویدئو را در پس زمینه ویندوز و با کمترین مقدار استفاده از منابع سیستم اجرا کند.
- سازگار با سخت افزارها: پشتیبانی از پردازنده های Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ 64X2 Dual-Core سرعت کارآیی نرم افزار را افزایش می دهد.
- سازگاری با سیستم عامل های XP/2003/Vista/7/8.
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود GiliSoft File Lock Pro 8.2.2 - نرم افزار رمزگذاری و قفل گذاری روی فایل ها

Posted: 03 Mar 2014 06:08 AM PST

دانلود GiliSoft File Lock Pro

GiliSoft File Lock Pro نرم افزاری قدرتمند برای رمز گذاری روی فایل ها می باشد تا شما با استفاده از آن بتوانید با سرعت و امنیت بالا ، فایل ها ، پوشه ها و درایوهای سیستم خود را قفل و مخفی کنید. این نرم افزار از روش رمز گذاری 256-bit AES برای محافظت از فایل های موجود در درایو هارد دیسک یا هر نوع حافظه قابل حمل مانند درایوهای USB ، استفاده می کند.

قابلیت های نرم افزار File Lock Pro :
- مخفی سازی اطلاعات : GiliSoft File Lock Pro می تواند پوشه ها ، فایل ها و درایوهای خصوصی شما را مخفی و پنهان کند تا از دیدرس کاربران دیگر و همچنین نرم افزارهای مختلف ، پنهان باشند.
- قفل کردن اطلاعات : فایل ها ، پوشه ها و درایوهای قفل شده از دسترسی دیگران محافظت می شوند تا کاربران نتوانند آنها را بدون داشتن رمز عبور باز ، اجرا ، ویرایش ، جا به جا ، حذف و کپی کنند و یا نام آنها را تغییر دهد. فایل ها و زیر پوشه های موجود در یک پوشه قفل شده نیز دارای رمز عبور خواهند بود.
- رمز گذاری روی تمامی انواع فایل ها و پوشه ها.
- بسته بندی و رمز گذاری یک پوشه در یک فایل قابل اجرا یا EXE با استفاده از الگوریتم رمز گذاری AES از دیگر امکانات GiliSoft File Lock Pro می باشد. شما می توانید با استفاده از این روش ، روی اطلاعات مهم خود رمز گذاری کنید و سپس آنها را روی شبکه ارسال کنید یا روی یک سیستمی که GiliSoft File Lock Pro روی آن نصب نیست ، اجرا کنید.
- حذف ایمن فایل ها : GiliSoft File Lock Pro امکان حذف کامل اطلاعات مهم و حساس را برای شما فراهم می کند. اینکار با استفاده از الگوهایی منتخب و با دقت زیاد توسط نرم افزار انجام می شود تا دیگر کسی نتواند فایل حذف شده را بازیابی کند.
- خود نرم افزار GiliSoft File Lock Pro نیز دارای رمز عبور است تا کسی نتواند بدون داشتن رمز عبور آنها را اجرا یا حذف کند.
- سازگاری با پردازشگرهای Intel® Pentium D Dual-Core و AMD Athlon™ 64X2 Dual-Core
- سازگاری با سیستم عامل های XP/2003/Vista/7/8
و...

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment