Thursday, January 23, 2014

P30world : دانلود Paragon Drive Copy 14 10.1.21.266 - نرم افزار کپی هارد به هارد +6 مطلب جدید دیگر

P30world : دانلود Paragon Drive Copy 14 10.1.21.266 - نرم افزار کپی هارد به هارد +6 مطلب جدید دیگر

Link to P30world

دانلود Paragon Drive Copy 14 10.1.21.266 - نرم افزار کپی هارد به هارد

Posted: 23 Jan 2014 04:10 AM PST

دانلود Paragon Drive Copy

Paragon Drive Copy نرم افزاری برای کپی و انتقال فایل ها بین رسانه های ذخیره سازی مختلف می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید با حداکثر سرعت فایل های خود را به یک هارد دیسک ، SSD جدید و حتی یک سخت افزار و ماشین مجازی جدید دیگر انتقال دهید.
در این نرم افزار ابزار مختلفی برای انتقال فایل وجود دارد که می توان به کپی کردن تمامی اطلاعات هادر دیسک ، کپی درایوی ار هارد و یا پارتیشن و امکان پشتیبانی گیری و بازگردانی فایل ها تعبیه شده است.

برخی از قابلیت های نرم افزار Paragon Drive Copy :
- امکان زمانبندی عملیات کپی کردن
- پشتیبانی کامل از uEFI
- کپی و بازیابی در بخش های غیر مشابه
- پشتیبانی از فضای ذخیره سازی ویندوز
- هم ترازی خودکار پارتیشن ها
- رابط کاربری جدید
- پشتیبانی از سیستم عامل های Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1
و...

ادامه مطلب / دانلود


مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013 مجموعه نرم افزاری XTOOLS 4 Assistant 2013

مجموعه ای متفاوت و حرفه ای با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی
قابلیت نصب برنامه ها بر روی ویندوزهای 7 و 8 در نگارش های 32 و 64 بیتی
دارای Autorun اختصاصی همراه با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)
جستجوی هوشمند و منحصر به فرد برای دسترسی سریع و آسان به نرم افزاری های مورد نظر
گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای روز دنیا، تست شده و بدون محدودیت
دفنرچه راهنمای اختصاصی فارسی برای تمامی نرم افزارهای موجود در مجموعه
در قالب 6 دی وی دی اورجینال سیلور (بوتیبل)

چرا مجموعه نرم افزاری XTOOLS4 ؟
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گلچینی متفاوت، با بیش از 1000 نرم افزار در 26 گروه کاربردی، سازگار با ویندوز XP،7،8 که قابلیت نصب برروی ویندوزهای 32 و 64 بیت را نیز دارا میباشد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif اتوران اختصاصی با گرافیک و برنامه نویسی منحصر به فرد و مدرن (Metro UI)، با قابلیت پشتیبانی از صفحات لمسی (TouchScreen)، دارای جستجوی هوشمند، آسان و سریع.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif گزیده ای از جدیدترین نرم افزارهای پرکاربرد روز دنیا که به صورت تست شده و بدون محدودیت نصب و اجرا می باشند که از جمله آنها میتوان به آخرین نگارش های فتوشاپ و آفی به نام های CS6 و Office 2013 اشاره کرد.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif بیش از 400 نرم افزار Bootable که در این میان میتوان به برجسته ترین آن ها، آخرین نسخه Acronis True Image اشاره کرد که قابلیت تهیه نسخه ی پشتیبان از تمامی اطلاعات و محتوای هارد دیسک (ویندوز - پارتیش ها)، توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده و محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برترین و تخصصی ترین نرم افزارهای اتصال گوشی های موبایل و تبلت به PC و مبدل فایل آنها، از جمله آیفون، آی پد و سیستم عامل های اندوریدی.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif امکان بروز رسانی اتوران و آگاهی از لیست نرم افزارهای جدید و دانلود جدیدترین نسخه از نرم افزارهای موجود در مجموعه، از وب سایت سرزمین رایانه.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif توضیحات کامل هر نرم افزارو نحوه ی کرک آن بصورت اختصاصی و فارسی در اتوران.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی با توضیحات و نکات کلیدی هر نرم افزار به صورت دسته بندی شده.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif نرم افزارها و کرک ها صددرصد تست شده، دارای سامانه حرفه ای پشتیبانی از طریق وب سایت.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif برخلاف سایر مجموعه های موجود با تعداد DVD بالا، XTOOLS 4 با کاهش دیسک ها از وجود نرم افزارهای غیرکاربردی، ضعیف و تکراری تا حدامکان جلوگیری کرده است.
http://shop.p30world.com/images/ceonex1.gif آموزش نکات کلیدی و ترفندهای ویندز 8 و آشنایی با آن بصورت مقدماتی به زبان فارسی.

http://shop.p30world.com/images/1392/XTOOLS4-2013/XTOOLS_info.jpg

توضیحات بیشتر ...

قیمت : 17500 تومان
پکیج 6 دی وی دی اورجینال سیلور بوتیبل
به همراه دفترچه راهنمای فارسی تمام رنگی
خرید اینترنتی
ارسال به همه نقاط ایران و دریافت وجه سفارش در محل


دانلود Microsoft WorldWide Telescope 5.0.3.1 - نرم افزار تلسکوپ مجازی

Posted: 23 Jan 2014 04:00 AM PST

دانلود Microsoft WorldWide Telescope

Microsoft WorldWide Telescope نام نرم افزاری است که کامپیوتر شما را به یک تلسکوپ مجازی تبدیل می کند. این نرم افزار شما را قادر به کشف بهتر جهان، با گرد هم آوردن بهترین تصاویر توسط تلسکوپ های زمین  و فضای از محیط فضا و کهکشان ها می سازد.
همچنین این نرم افزار به شما امکان استفاده از تلسکوپ‌های Spicer ، Chandra و Hubble را می‌دهد تا به راحتی و تنهایی به سیر در کهکشان‌ها و آسمان بپردازید. امکان نمایش سه بعدی تصاویر از آن دسته قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود.
این نرم افزار توسط کمپانی مایکروسافت که تحت تکنولوژی Web2 میباشد ، طراحی شده است .

برخی از قابلیت های نرم افزار Microsoft WorldWide Telescope :
- دسترسی به صدها ترابایت اطلاعات راجع به آسمان ، زمین و سیاره ها
- کنترلر جدید MIDI
-
مدیریت گره ها ، بررسی وضعیت ، ارائه عملکرد پروژکتورها
- نمایش سایه زن جوی و نور
- نمایش سه بعدی تصاویر
- امکان چرخاندن و کج کردن تصاویر برای مشاهده بهتر
- قابلیت نمایش و ساخت و ویرایش تورهای راهنما
- سازگاری با سیستم عامل های  Windows 8, 7, Vista, XP
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود UltimateZip 7.0.1 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

Posted: 23 Jan 2014 03:56 AM PST

دانلود UltimateZip

UltimateZip نرم افزار کاربردی وقدرتمند فشرده سازی طیف گسترده ای از انواع فرمت های جهت آرشیو کردن فایل می باشد. این نرم افزار تمامی امکانات مورد نیاز آرشیوسازی ، کدگذاری ، اشتراک و فشرده کردن فایل ها و اسناد را برای شما فراهم می سازد. یکی از قابلیت های منحصر بفرد این نرم افزار پشتیبانی از Multi-Core بودن برای بکارگیری حداکثر توان کامپیوتر برای انجام عملیات مختلف توسط نرم افزار می باشد.

برخی از امکانات نرم افزار UltimateZip:
- پشتیبانی از  ZIP and ZIPX
- پشتیبانی از 7-Zip
- امکان نمایش و پیش نمایش فایل ها
- کدگذاری قدرتمند فایل ها
-  پشتیبانی از Multi-Core بودن
- امکان فشرده سازی فایل ها بصورت دسته ای
- قابلیت Checkout برای بررسی و اجرای فایل های آرشیو شده
- پشتیبانی از سیستم عامل های Windows XP /2003/ Vista/ 7/ 8/ 8.1
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Techsmith Snagit 11.4.0.176 - نرم افزار تهیه عکس ، فیلم از صفحه نمایش

Posted: 23 Jan 2014 03:54 AM PST

دانلود Techsmith SnagIt

 Techsmith Snagit نرم افزاری حرفه ای برای تهیه عکس و فیلم از صفحه نمایش می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید از تمامی بخش های صفحه نمایش خود عکس و فیلم تهیه کنید و سپس روی آن به سادگی متن دلخواه خود ، افکت های زیبا یا پیکان های نشانه قرار دهید. بعد از اتمام کار می توانید فایل را ذخیره کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ذخیره و به اشتراک گذاری یک موضوع ، عکس یا صفحه وب به صورت مستقیم از روی صفحه نمایش شما بدین طریق امکان پذیر است. شما با استفاده از Techsmith Snagit می توانید تصویر هر نرم افزاری که در سیستم خود اجرا می کنید را ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید.

امکانات نرم افزار Techsmith SnagIt :
-ابزار جدید! TechSmith Fuse : امکان وارد کردن ویدیو و تصاویر گرفته شده توسط گوشی در نرم افزار.
- ابزار جدید Google Drive :  قابلیت آپلود تصاویر و ویدیوها در Google Drive.
- ذخیره ویدئو: با استفاده از ذخیره صفحه نمایش در فرمت فایل ویدئویی MPEG-4 می توانید انواع پیش نمایش و آموزش های ویدئویی را به سادگی تهیه کنید و آنها را به سادگی روی یوتیوب، فیس بوک و... به اشتراک بگذارید.
- گزینه های بیشتر برای بزرگنمایی: Techsmith Snagit دارای گزینه ای برای پیدا کردن سایز مناسب برای تصاویر می باشد. بدین ترتیب می توانید فورا تصویر خود را تنظیم کنید و به سایز مناسب آن دست پیدا کنید.
- بررسی گرامر: با استفاده از این قابلیت جدید دیگر اشتباه تایپی روی متن های روی عکس خود نخواهید داشت. Techsmith Snagit به شما اشتباهاتی که در لغات دارید را گوشزد می کند تا دیگر اشتباهی در نوشتن کلمات نداشته باشید.
- تغییر سایز ساده تر: شما می توانید سایز تصویر خود را بر اساس پیکسل، اینچ، سانتی متر، درصد و... تغییر دهید. بدین ترتیب ویرایش سایز عکس تهیه شده از همیشه ساده تر خواهد بود.
- Paste کردن از روی Clipboard: کپی و ارسال تصاویر به درون نرم افزار از امکانات جدید آن می باشد، سپس Techsmith Snagit به صورت خودکار سایز مناسب تصویر را انتخاب می کند.
- سازگاری با سیستم عامل های Microsoft Windows XP with SP3 ,Vista, Windows 7, Windows 8.
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Google Chrome 32.0.1700.76 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

Posted: 23 Jan 2014 03:49 AM PST

دانلود Google Chrome

 Google Chrome گوگل کروم مرورگری بی نقص و پر سرعت می باشد که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. موتور این مرورگر وب‌کیت (WebKit) نام دارد و تا به حال شرکت گوگل نسخه های متعددی را جهت بهبود کیفیت ، نسبت به نسخه های پیشین منتشر کرده است. نرم افزار گوگل کروم از مزایایی چون استفاده آسان ، سرعت بالا ، امنیت ، داشتن تم های متفاوت و قابلیت جابجایی و تنظیم زبانه(Tab) های باز شده بهره مند می باشد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به قابلیت تهیه ی لیست سیاه از سایت های مخرب و بدون کاربرد و همچنین وب گردی به صورت ناشناس در اینترنت اشاره کرد که باعث می شود کاربر با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم وجود خواهند داشت. همچنین شما می توانید از حالت ناشناس این نرم افزار برای رفتن به آدرس های اینترنتی که تمایل ندارید در بخش History ثبت گردند استفاده کنید. اگر از این نرم افزار استفاده می کنید ، برای یافتن یک کلمه دیگر نیاز نیست به سایت گوگل بروید بلکه شما می توانید در هر صفحه ای که باشید تنها با نوشتن کلمه مورد نظر در بخش omnibox نتایج به دست آمده توسط گوگل را ملاحظه کنید. بد نیست بدانید که این نرم افزار به دو بخش Web Store جهت به دست آوردن آنلاین هزاران تم ، نرم افزار و... از فروشگاه های اینترنتی و همچنین بخش مترجم جهت استفاده از مترجم گوگل در خود نرم افزار ، مجهز می باشد. به گفته ی مدیران گوگل این مرورگر بسیار سریعتر و قابل ‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است.

ويژگي هاي كليدي نرم افزار Google Chrome :
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- رفع مشکل اسکرول عمودی و افقی
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز
و ...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود Apple Aperture 3.5.1 - نرم افزار مدیریت و ویرایش تصاویر مخصوص مکینتاش

Posted: 23 Jan 2014 03:44 AM PST

دانلود Apple Aperture

Apple Aperture نرم افزاری کاربردی برای مدیریت و ویرایش تصاویر در سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار ترکیبی از ابزار پیشرفته برای کنترل و پردازش سریع تصاویر به ساده ترین شکل ممکن است که کاربران امکان مدیریت و ویرایش تصاویر در سایز بالا را فراهم می سازد.
Aperture با ابزار تنظیم پیشرفته برای بهبود تصاویر شما طراحی شده است که می توان به Auto White Balance برای اصلاح مقدار رنگ تصاویر و Auto Enhance برای تنظیم Exposure, Vibrancy, Curves تصاویر و حتی ابزار Brushe اشاره نمود.
در این نسخه از نرم افزار امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی و Stream کردن آنها با استفاده از iCould فراهم شده است.

قابلیت های نرم افزار Apple Aperture :
- هماهنگی نرم افزار با iPhoto
-
قابلیت تشخیص چهره در تصاویر
- روتوش تصاویر
- پیش نمایشی از نتیجه تصاویر پس از ویرایش
- امکان طراحی و ساخت slideshows
- امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی
- امکان نصب بروی سیستم عامل Mac OS X 10.9 و جدیدتر
و...

ادامه مطلب / دانلود


دانلود The PDF Reader v2.5.1 - نرم افزار کتابخوان اندروید

Posted: 23 Jan 2014 03:39 AM PST

دانلود The PDF Reader

The PDF Reader نرم افزار خواندن کتاب های الکترونیکی در گوشی های آندروید می باشد. این نرم افزار قابلیت های فراوانی برای خواندن راحتر و آسان وجود دارد که می توان به امکان Text Reflow , Handwrite , Text To speech و.. اشاره نمود.
در این نسخه از نرم افزار امکان پشتیبانی از DropBox جهت اشتراک گذاری و Cloud کردن فایل های خود اضافه شده است.

برخی از قابلیت های نرم افزار :
- استفاده آسان و مدیریت قدرتمند فایل
- امکان نوشتن بروی PDF مورد نظر
- امکان کشیدن اشکال بروی PDF
-
قابلیت Text to Speech
-
امکان انتخاب کردن قسمتی از متن
و...

 نسخه آندروید مورد نیاز : 2.2 به بالا

ادامه مطلب / دانلود


No comments:

Post a Comment